Favorit ljeta 2012. - lak za nokte - njegovo veličanstvo Essie Peach Daiquiri - a little make up obsessed

Favorit ljeta 2012. - lak za nokte - njegovo veličanstvo Essie Peach Daiquiri

Ovo ljeto sam izmjenjivala svega par lakova za nokte i iako sam na more ponijela 5 lakova (da, to je za lakoholičarku malo, ali na kraju mi je bilo i previše), uglavnom sam koristila Essie Peach Daiquiri.


Riječ je o prekrasnoj breskvastvo-koraljnoj boji koja sama govori za sebe i koju mi je uopće glupo opisivati.
ovo mi je orvi Essie lak, no sigurno neće biti posljednji jer su me oduševili svojom kvalitetom i izvrsnom četkicom.
Lak je trajan, znao mi je bez problema biti na rukama 4-5 dana uz kupanje u moru i pranje suđa uz top coat. Base coat nisam nanosila.

Imate li vi neki essie? Tražim preporuke :)




Vaša Nives

CONVERSATION

1 komentari:

  1. hej =)
    naišla sam na tvoj blog, ima dosta zanimljivih postova
    ovaj mi se posebno svidio jer sam prije koji dan i sama dobila prvi Essie, doduše nije ista boja nego crvena, malo tamnija, više bordo, trula višnja, tamniji. Ali oduševljena sam, blago rečeno. potpisujem ovo za četkicu, trajnost, kvalitetnu. Možda san malo previše opčinjena ali po svim segmentima lak kod mene prolazi. Stvarno su predobri i nadam se da ću ih imati još u svojoj prepunoj kolekciji lakova (isto sam lakoholičarka ili kako se već kaže). =))
    U svakom slučaju, dobar post, a bolja prelijepa, baš ljetna.

    OdgovoriIzbriši