Nuxe Reve de Miel krema za ruke - a little make up obsessed

Nuxe Reve de Miel krema za ruke


Još pred Božić sam uz čestitku od Nuxe Hrvatska tima dobila ovu kremu za ruke, no nekako sam odgađala korištenje - sve do prije mjesec dana. Zašto? Zato jer sam imala testere ove kreme i nije me oduševila ničime osim mirisom i nisam mislila da će mi biti dovoljna kao njega zimi. Iako mi je koža ruku cijele zime bila više-manje u dobrom stanju, prije nekih mjesec dana (unatoč toplijem vremenu i sve slabijem centralnom grijanju) su mi ruke bile strašno suhe i koža je bila na rubu pucanja, pa sam unatoč skepsi odlučila dati šansu ovoj kremi.


Tehnički podaci:

Krema dolazi u mekanoj tubici u količini od 75 ml. Na čepu prilikom kupnje ima zaštitnu foliju, pa možete biti sigurne da kremu nije koristio nitko prije vas.

Tekstura:

Kad sam probala tester ove kreme, krema mi je djelovala jako rijetko i instantno se upijala. Kad sam probala sam proizvod, shvatila sam da s testerom nešto nije bilo u redu jer krema nije toliko rijetka, srednje je gustoće, proizvoda treba malo jer se fino razmazuje i brzo upija.


Miris:

Uvijek sam skeptična prema proizvodima s medom u sastavu, no ova krema miriše očaravajuće ♥
Miris je ugodan, nije težak i dosta dugo se zadržava (zna li netko miriše li isto tako i krema za tijelo iz te linije?). Ukoliko ne volite kreme s mirisom, ova vam neće odgovarati. No ako želite proizvod koji će mirisati ugodno i dugo, ova krema je za vas.

Sastav:

Na službenoj stranici o sastavu piše slijedeće:

Nova, poboljšana formula bogata uljem suncokreta, avokada i nevena, intenzivno obnavlja lipide u koži. Med bagrema obnavlja hidrolipidni sloj kože, dok vitamin E djeluje antioksidativno protiv starenja kože. Shea maslac, arganovo ulje, ulje slatkog badema te ekstrakt ječma štite kožu od iritacija. Sadrži 89,9 % sastojaka prirodnog porijekla.

A ovo je kompletni sastav: 

Aqua/Water, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Dimethicone, Glycerin, Pentylene Glycol, Propylene Glycol Dicaprylate/Dicaprate, Behenyl Alcohol, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Arachidyl Alcohol, Cetearyl Alcohol, Cera Alba/Beeswax, Mel/ Honey, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Rosa Moschata Seed Oil, Parfum/ Fragrance, Tocopherol, Coco-Glucoside, Caprylic/Capric Triglyceride, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil Unsaponifiables, Tocopheryl Acetate, Arachidyl Glucoside, Carbomer, Glycine Soja (Soybean) Oil, Ethylhexylglycerin, Caprylyl Glycol, Allantoin, Butyrospermum Parkii (Shea Butter) Extract, Tetrasodium Glutamate Diacetate, 1,2-Hexanediol, Sodium Hydroxide, Argania Spinosa Kernel Oil, Calendula Officinalis Flower Extract, Hordeum Vulgare Cera/Spent Grainwax, Tropolone [N2001/A].

Cijena:

95 kn za 75 ml proizvoda


Moji dojmovi:

Kao što sam gore napisala, u startu sam bila skeptična prema ovoj kremi zbog tog nesretnog testera koji nije zadovoljio moja očekivanja i nisam ni najmanje očekivala od kreme, pogotovo jer su mi ruke bile u lošem stanju. No nakon nekoliko mazanja, ruke su bile bolje i nakon par dana sam se mogla pohvaliti njegovanom kožom ruku, bez suhoće i vidljivih oštećenja kože.
Ova krema je namijenjena rukama i noktima, no kako s noktima i nemam nekih velikih problema, ne mogu reći je li tu nešto puno pomogla, no kutikula je bila nahranjena i meni je već to dovoljno.

Kad su se ruke dovoljno oporavile, počela sam koristiti ovu kremu 2-3 puta dnevno, jednom ili dva puta tijekom dana i drugi put navečer, prije spavanja, u debljem sloju i to sad održava moje ruke u dobrom stanju - mekane su i koža je nahranjena. To je veliki uspjeh jer non stop perem ruke (i sama zagrebačka voda je veliki krivac za isušenost mojih ruku).

Miris me osvojio u potpunosti i kad namažem ruke, stalno ih njuškam ♥

Znam da će mnogi cijenu smatrati visokom (i uistinu nije niska), no ova krema se sporo troši, meni puno sporije od drogerijskih krema koje sam do sad uglavnom imala, a sporije i od L'Occitane Karite kreme za ruke, tako da osobno mogu naći i opravdanje za cijenu, odnosno mislim da će mi to biti opravdanje da kupim opet ovaj proizvod cijeni usprkos.


Jeste li probale ovu kremu? Koja je vaša omiljena krema za ruke?

*PR uzorak (bez obzira na porijeklo proizvoda, garantiram da su iskustva napisana u recenzijama na ovom blogu iskrena. Za više informacija pročitajte Pravila i informacije o stranici.)   

CONVERSATION

14 komentari:

  1. Odavno mi je na wl, nadam se da ću je uskoro i nabaviti!

    OdgovoriIzbriši
  2. čekam zimu da nabavim full size :) imala sam mini pakiranje i na početku sam imala love/hate odnos s njom,ali kad sam ju odlučila potrošiti do kraja, skužila sam koliko je zapravo dobra....miris mi se svidio,a i fino njeguje ruke, nije masna tj. upije se,a ruke su fine mekane :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. zavara nekako, a onda skužiš kako je zapravo super :)

      Izbriši
  3. Mene su testeri koje sam imala oduševili, sigurno jednom kupujem full size! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Imam kremicu i jako je volim :). Baš sam je skoro naručila, pre toga sam koristila travel size pakovanje. Iskreno, nisam neki poseban ljubitelj krema za ruke (mackam ih samo kad baš moram a i to gledam da bude pred spavanje), i prilično sam iznenađena kako sam se brzo "navukla" na ovu kremu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. eto, znači stvarno ima nešto dobro u toj kremici :)))

      Izbriši
  5. Super krema za ruke ali malo preskupa, ali kad ti ruke ispucaju ne gledaš cijenu. Imala sam je i divna je, sta se tiče kreme za tijelo, da isto tako mirisi ali manje intenzivno,ja sam imala mlijeko za tijelo a mislim da postoji i maslac. Oko 30 € je cijena kremi, fino se razmazuje, zbilja fina krema, preporučujem.

    OdgovoriIzbriši
  6. koristila je od bozića a sve do jučer kada sam je i potrošila. meni je ruke spasila i vratila kozu u normalu :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Nisam probala, ali budem. Prvo me odbijala cijena što totalno nije fer jer sam kupovala i L'Occitane. Pročitala sam toliko dobrog da je mislim probati.

    OdgovoriIzbriši
  8. ona i L'Occitane su moji favoriti, ali da, nije ni L'Occitane baš jeftina :)

    OdgovoriIzbriši