Novexpert Repulp maska - a little make up obsessed

Novexpert Repulp maska

Pošto je moja koža mješovita i reaktivna koža sklona dehidraciji, uvijek u kupaonici imam masku/maske za hidrataciju. Svoj HG (holy grail) sam bila našla i odlučila da je potraga završena, a onda je kod mene završila Novexpert Repulp maska*. Je li ova maska uspjela doći do trona HG proizvoda - pročitajte u nastavku.



Novexpert Repulp maska dolazi u jednostavnom, za Novexpert tipičnom pakiranju u količini od 50 ml (ono što me buni jest to što na online ljekarni vidim da stoji da je pakiranje 40 ml, no na mojoj ambalaži uredno piše 50 ml, a nije riječ o tester pakiranju tako da moram provjeriti još ovu informaciju).

Tubica je od meke plastike što vam omogućava korištenje do zadnje kapi, a na samoj tubici se nalazi zaštitna folija koja vam garantira da proizvod nitko prije vas nije isprobao.


Sama tekstura maske je srednje bogata, ali ne mogu je nazvati masnom. Lako se razmazuje, no treba joj nešto vremena da se upije čak i ako ju nanosite i u tanjem sloju kao noćnu kremu. Zbog svoje teksture se sporije troši, što je izvrsno jer ju i nakon 4 mjeseca redovitog korištenja još uvijek imam (preporučeni rok trajanja je 6 mjeseci od trenutka otvaranja).

Prisutan je dodani miris, no blag je i brzo nestaje, a i nije prouzrokovao nikakve iritacije (iako ja osobno nisam primjetila kod sebe iritacije zbog mirisa u sastavu tako da tu i ne mogu baš biti mjerodavna). Inače proizvod ima 0% konzervansa i 100% je hipoalergen.



Iako na samoj ambalaži stoji "anti age", ne bih ovu masku smatrala proizvodom namijenjenim samo zrelijoj koži, a i stručnjaci iz Novexperta kažu da je namijenjena suhoj i reaktivnoj koži, te koži pod stresom (što je u današnje vrijeme skoro pa svačija koža).

Moja koža nije suha, ali je sklona dehidraciji i iz tog razloga uvijek biram maske za hidrataciju, a ova, koja u sastavu ima hijaluronsku kiselinu (koja izvrsno hidratizira), kao i shea maslac je iz tog razloga idealna i za mene. 

Koristila sam ju više od četiri mjeseca, koža je u tom razdoblju bila izložena raznim vremenskim uvjetima - od jakog vjetra pa do izlaganja suncu i ova maska je cijelo vrijeme bila moj vjeran pratitelj. 


Pošto se srećom ne mogu požaliti na bore na licu, ne mogu puno reći kako bi tu djelovala, no visoka koncentracija dvije vrste hijaluronskih kiselina bi trebala trenutno djelovati i (donekle) popuniti plitke bore.

No mogu puno reći na temu hidratacije jer mi je jedan od ciljeva u njezi upravo dobra hidratacija kože. Maska sadrži ulja suncokreta, noćurka i shea maslac i svi oni održavaju kožu hidratiziranom. 

Kao što sam napisala, koristila sam masku u raznim vremenskim uvjetima, kao i pod različitim razinama stresa i ova maska je stvarno održala moju kožu dobro hidratiziranom i (ono što je meni, sklonoj komedonima izuzetno bitno) nije mi pri tome izazvala nikakav nered na licu. Kako mi je koža sklona crvenilu, i tu se pokazala izvrsnom - nakon njenog korištenja je crvenilo redovito bilo umireno.

Koristila sam ju na dva načina, osluškujući potrebe kože, a ponekad i ovisno o inspiraciji - kao masku (tako da bih ju nanijela u debljem sloju i nakon 10 minuta maknula ostatak) ili kao noćnu kremu (isto bih namazala u nešto debljem sloju nego kremu, ali opet, nešto tanje nego masku). Češće sam ju koristila kao kremu (na moru sam ju skoro svaki dan koristila umjesto noćne kreme) i moram priznati da mi se na taj način više svidjela i da sam tako bolje vidjela djelovanje. Jednostavno imam osjećaj da mi koža nakon cjelonoćnog upijanja maske djeluje bolje nahranjena, svježija, zdravija, glađa, mekša, popunjenija i elastičnija nego kad ju nanesem kao masku. Da se razumijemo, i tada vidim da je koža nahranjena, no jednostavno je neki moj dojam da mi koža izgleda "ljepše" kad sastojci cijelu noć prodiru kroz slojeve kože. Posebnu razliku vidim kad je u pitanju taj "pulp" efekt - koža uistinu djeluje bolje popunjena nakon cjelonoćnog djelovanja sastojaka.




Sve u svemu, ova maska me oduševila i poljuljala poziciju moje dotadašnje omiljene maske za hidrataciju tako da spremam i post s njihovom usporedbom u kojem ću vam i otkriti koju masku ću ubuduće kupovati.

Novexpert proizvodi su dostupni u Farmacia ljekarnama te u Coner online ljekarni po cijeni od oko 230 kn za 40 ml.

Jeste li isprobale ovu masku? Koja je vaša omiljena maska za hidrataciju?

*PR uzorak (iskustva napisana u recenzijama na ovom blogu su iskrena neovisno o porijeklu proizvoda. Za više informacija pročitajte Pravila i informacije o stranici.)   

CONVERSATION

13 komentari:

  1. obozavam novexpert! ova maska mi je na wish listi vec duze, morat cu je isprobat. s obzirom da su proizvodi koje sam
    probala do sada opravdali malo visu cijenu nadam se da ce i ova maska tako :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Novexpert stvarno ima divne proizvode, obožavam njihovu piling masku, a i ovu masku, tako da se slažem da je viša cijena u ovom slučaju opravdana :)

      Izbriši
  2. nisam još ništa isprobala od Novexpert. Mislim da bi nemi ipak trebala anti-age maska

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. kao što sam napisala u tekstu, ovo i je prvnestveno namijenjeno kao anti age maska zbog hijaluronske kiseline (i pulp efekta koji daje). Samo što je hijaluronska kiselina i izvrstan ovlaživač ;)

      Izbriši
  3. Napokon znam na što ću potrošit dm-ov kupon :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. donijet ću ti ja još za proobu za svaki slučaj ;)

      Izbriši
  4. Koristim već neko vrijeme, ali nisam se još baš sto posto odlučila u vezi nje. Uglavnom kao maska mi nije baš legla, bez obzira kako pripremila kožu unaprijed imam osjećaj da se to ništa ne upija i nema nekog efekta, ali mi se zato kao noćna krema jaaaaako sviđa i daje mi upravo taj prekrasni efekt o kojem pišeš!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni se upijala, ali efekt nije bio ni približan kao kad sam ju koristila kao kremu, stvarno koža bude divna nakon nje <3

      Izbriši
  5. Nisam isprobala, ali moja Vichy aqualia thermal moze biti i maska nocna krema pa mi je dobra u te svrhe :) ova se cini odlicna po tvom opisu, trenutno ne trazim nove proizvode, ali kad budem, pogledat cu i nju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam i Vichy Aqualiu Thermal no efekt nije ni približna efektom kao Novexpert, pa kad ćeš tražiti nove proizvode, svakako ju pogledaj :)

      Izbriši
  6. Uh zelim je odavnooo, nadam se da ce mi se pruziti prilika da je isprobam :) sjajna recenzija :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i ja se nadam da će ti se pružiti prilika i da ćeš biti zadovoljna :) i hvala :)

      Izbriši
  7. Koristim kao noćnu njegu već 9 mjeseci, drugu tubicu trošim. Savršeeeena! Nedavno sam kupila i Hyaluronic Booster iste firme, u kombinaciji s maskom čini čuda.

    OdgovoriIzbriši