Dr. Nola for skin Xerosensa noćna krema - a little make up obsessed

Dr. Nola for skin Xerosensa noćna krema

Jedan od proizvoda koje sam uvrstila u prošlogodišnje favorite je i Dr. Nola for skin Xerosensa noćna krema, * pa bi bio red da i napišem recenziju i objasnim vam što mi se tako svidjelo da sam ju uvrstila u najbolje proizvode prošle godine. 

Dr. Ivana Nola je jedna od naših najpoznatijih dermatologa, te je u listopadu 2014. lansirala liniju proizvoda za njegu suhe kože lica i tijelo naziva Xserosensa. Linija se sastoji od šest proizvoda, a svi su označeni velikim brojevima za lakše raspoznavanje:
  • “1” DR NOLA for skin Xerosensa sindet za lice 
  • “2” DR NOLA for skin Xerosensa micelarna otopina 
  • “3” DR NOLA for skin Xerosensa dnevna krema za lice 
  • “4” DR NOLA for skin Xerosensa noćna krema za lice 
  • “5” DR NOLA for skin Xerosensa sindet za tijelo 
  • “6” DR NOLA for skin Xerosensa mlijeko za tijelo


Kažu da svi proizvodi u liniji sadrže pomno odabrane sastojke koji djeluju protuupalno, umiruju kožu, vraćaju joj vlažnost i čine je glatkom te elastičnom.

Isprobavam sve proizvode osim dnevne kreme za lice, tako da ćete moći čitati i o ostalim proizvodima iz linije, a u ovom postu je tema 4 Dr. Nola for skin Xerosensa noćna krema za lice.



Krema dolazi u jednostavnoj, no elegantnoj bijeloj staklenoj teglici, u količini od 50 ml. Kao i uvijek, moram otkomentirati da teglicu kao ambalažu ne preferiram i da su mi draže tubice jer ih smatram higijenskijima (nema guranja prstića u sadržaj ili maltretiranja sa špatulicama), no to mi nije presudno.

Prije nego počnem pisati o mojim dojmovima, ponovit ću vam opis moje kože. Ona je mješovita s masnijom T zonom, sklona dehidraciji, kao i komedonima, a imam i seboreični dermatitis. Dakle, jako komplicirana :D

Iz tog razloga uvijek tražim dobre proizvode za hidrataciju i noću (posebno u hladnijem dijelu godine) često posežem i za kremama koje su namijenjene i suhoj koži lica - baš zbog te svoje sklonosti dehidraciji. 

Unatoč tome, ovu kremicu sam mislila proslijediti mami pošto ona ima suhi tip kože, a bojala sam se da će mi ova kremica biti prebogata - krema za suhu kožu i još k tome noćna, očekivala sam jako tešku i jako gustu i bogatu kremu. Srećom, sila me prisilila da ju ipak isprobam i oduševim se ♥

Naime, prije nekoliko mjeseci, koža mi je doslovno preko noći (i iz meni još uvijek neobjašnjivog razloga) dehidrirala i to poprilično - imala sam poveće "otoke" suhe kože na licu, što me nagnalo da posegnem za svim svojim SOS proizvodima, no i da isprobam ovu kremu. U samo nekoliko dana mi je (u kombinaciji s Caudalie uljem) riješila tu dehidraciju, a nastavila sam ju koristiti jer je koža uz nju nahranjena i elastična, a uz to mi nije izazvala baš nikakve probleme u obliku komedona, prištića ili iritacija. 



Kao što sam već napisala, očekivala sam jako gustu i bogatu, teškoupijajuću teksturu, no dobila sam bogatiju teksturu koja se lako upija, no jako dobro hrani kožu. 

Zahvaljujući kolagenu u sastavu, iz Dr. Nole kažu da obnavlja epidermis, a sadrži i 1% niacinamida (ima izvrsna protuupalna svojstva, a idealan je kod akni u odrasloj dobi, jer istovremeno smanjuje upalu, reducira bore i sprječava postupalne mrlje tipične za zreliju kožu koja sporije zacjeljuje), 0,05% hijaluronske kiseline (koja hidratizira kožu i "puni" plitke bore), 3% pantenola (omekšava kožu, čuva vlagu u koži, pomaže da koža bolje prihvaća i skladišti vodu) i 3% ulja noćurka (izvrstan za njegu suhe, ljuskave, osjetljive kože, u tretmanima ekcema, dermatitisa, psorijaze, seboreje). Uz to, sadrži i karite maslac koji djeluje protuupalno, duboko prodire u kožu i regenerira je. Ja sam primjetila da meni proizvodi s karite maslacem ne čepe pore, no to je jedan od sastojaka oko kojeg se podosta lome koplja je li komedogeno ili nije, no ukoliko vaša koža reagira na njega, preskočite ovu kremu jer je drugi na listi sastojaka, dakle ima ga poprilično u ovoj kremici. 



Meni je ova kremica savršeno "sjela" jer mi savršeno hrani kožu i drži ju nahranjenom (otkad ju koristim, koža mi nije bila dehidrirana, a bila je izložena i hardcore uvjetima (novogodišnji praznici u Sarajevu na temperaturama do -20), nije mi izazvala nikakav nered na licu, seboreja je pod nadzorom, a koža je lijepa, glatka, nahranjena i elastična ♥

Cijena kreme je 184 kn za 50 ml proizvoda, a kreme su dostupne u ljekarnama. 

Ukoliko imate normalnu ili suhu kožu, kao i mješovitu sklonu dehidraciji (a da ne reagirate na shea maslac u sastavu), svakako obratite pažnju na ovu kremu, ja sam naprosto oduševljena, stvarno me spasila ♥

Jeste li probale nešto iz Dr. Nola for skin Xerosensa linije? Koji su vaši dojmovi? Kako vi hranite kožu zimi?


*PR uzorak (iskustva napisana u recenzijama na ovom blogu su iskrena neovisno o porijeklu proizvoda. Za više informacija pročitajte Pravila i informacije o stranici.)   

CONVERSATION

11 komentari:

  1. Zanimljivo, imam zelju ovo da probam! Trenutno me Avene hrani... xD

    :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam probala ali čitam i djeluje mi kao odlična krema za moju kožu :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Krema zvuči divno :)
    Probala sam miicelarnu i nije me oduševila :/ Okej je, ali za tu cijenu sam očekivala da će biti super :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ni mene se micelarna baš nije dojmila. Ok je, ali ništa posebno i ima puno boljih i isplativijih micelarnih :)

      Izbriši
  4. Ova kremica stvarno djeluje odlično. Sviđa mi se što odgovara i seboreičnoj koži, definitivno bih je voljela probati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je stvarno divna ♥ I baš odgovara seboreičnoj koži, čudo jedno ♥

      Izbriši
  5. Baš sam u potrazi za novom noćnom kremom i baš si me zainteresirala za ovu. Nisam još do sada čula za ove kremice, ali baš mi zvuči obećavajuće.

    OdgovoriIzbriši
  6. Liniji Dr. Nole sam se zaista veselila i cim su bile dostupne u ljekarna kupila sam cijeli paket, tj sve iz njene linije i zaista se veselila i dnevnoj i nocnoj kremi ali mi bas nista na kraju nije odgovaralo osim gela za tusiranje i sidenta za tijelo. Koza na licu mi je suha i dehidrirana i Nola mi je bas nije sjela, nakon dnevne kreme vec nakon nekoliko sati sam osjecala zatezanje i to me jako smetalo. Dok ova noćna za moj tip koze nije dovoljno hidratanta. Zao mi je jer sam se zaista veselila hrvatskoj liniji kremica...

    OdgovoriIzbriši