Girlz Only šampon za suho pranje kose - a little make up obsessed

Girlz Only šampon za suho pranje kose

Ako me redovito pratite, znate da smatram šampone za suho pranje izuzetno praktičnima i jednim od najboljih izuma kozmetičke industrije jer nam stvarno olakšavaju život. Tu su kad kosi treba dodati volumena, kao i kad ju treba osvježiti, kada ju, zahvaljujući današnjem ubrzanom ritmu života i brojnim obavezama jednostavno ne stignemo baš tad oprati, uglavnom, riječ je o izvrsnom proizvodu za SOS situacije. Da se razumijemo, šamponi za suho pranje kose nisu zamjena za pranje, već više "kozmetički" proizvod za kosu, koji će učiniti da kosa izgleda čišće nego što uistinu je i dati joj svježinu, dakle pravi SOS proizvod. 


Do sada ste na blogu mogli pročitati recenzije nekoliko vrsta Batiste šampona za suho pranje kose (klik za više postova), a u ovom postu vam pišem o Girlz Only šamponu za suho pranje kose za tamnu kosu (pun naziv šampona je Girlz Only Dry Shampoo For Dark Brown And Deep Brown Hair). Girlz Only šampon za suho pranje kose sam kupila za svog boravka u Sarajevu nakon silnih preporuka na koje sam naišla na blogovima, a koji su moji dojmovi, pročitajte u nastavku. 


Girlz Only šampon za suho pranje kose dolazi u pakiranju od 150 ml i po cijeni od 5 KM. Da, konvertibilnih maraka - nažalost nema ga za kupiti u Hrvatskoj, tako da će ova recenzija biti korisnija čitateljicama iz BiH, no ukoliko se nađete u BiH u blizini cm marketa, preporučam da ga uzmete. Inače, riječ je o britanskom proizvodu.

Kao i ostali šamponi za suho pranje kose, i ovaj se nanosi na klasičan način - dobro protresete bočicu, nasprejate kosu s udaljine od oko 30 cm, ostavite otprilike minutu tako na kosi da sprej upije masnoću s kose, te zatim protrljate kosu i pročešljate ju.


Efekt koji ostavlja je osvježena kosa, koja izgleda čisto, s puno više sjaja nego što ga daje Batiste za smeđu kosu (nakon njega mi kosa izgleda matirano). Miris mi se također više sviđa, Dženana mi je rekla da nju podsjeća na Shalimar i mislim da ima nešto u tome. Možda će nekome taj miris biti prejak, no kako uvijek nakon sprejanja imam podignutu kosu, ja ga ni ne osjećam.

Ne ostavlja bijeli trag, što je također bitno ako ste tamnokosi kao i ja, no za razliku od Batiste-a, koji zna pofarbati ruke, ovaj šampon to ne radi.

Gledajući omjer cijene i kvalitete, Girlz Only šampon za smeđu kosu je definitivno best buy i ukoliko ste tamnokose i u prilici kupiti ga, moja preporuka je da ga svakako probate. 

Jeste li probale Girlz Only šampone za suho pranje kose? Koristite li i inače takve proizvode i koji su vaši favoriti?

CONVERSATION

14 komentari:

  1. Ovaj šampon svi vole, a vidim i zašto :) Znaš li možda gdje se točno u BiH može kupiti ovaj šampon? :) Drogerije i to? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. piše u tekstu, valjda ti je promaklo :)
      cm drogerije :)

      Izbriši
  2. Nisam baš od suhih šampona jer mi zapravo i ne trebaju međutim moja prijateljica obožava eksperimentirati njima i ovako nešto bi bilo super kao poklon pa sljedeći put kad budem išla u BiH moram poharati cm (opet) :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj da oprosti, sad gledam pa kako nisam vidjela i onda tup u čelo :D Ćorava sam :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Najbolji suhi šampon!

    OdgovoriIzbriši
  5. Koristim Batiste sampon, rozi na cvetice :) i obozavam ga <3

    OdgovoriIzbriši
  6. Napokon i kod nas dostupan dobar sampon za suho pranje :D upisala sam ga na CM spisak, samo se nadam da mi nece smetati miris :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Totalno sam ljubomorna. Stalno čitam o ovim suhim šamponima, ali nisam imala pojma da ih ima u Bosni... Jedva čekam da me put nanese u CM ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Obožavam suhe šampone i voljela bi probati ovaj. S obzirom da ga nema u Hrvatskoj, morati ću smislit kako ga nabaviti. :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Imam ga, i kako mi Batiste nije dostupan, sasvim je dobra zamjena za njeg :) često su i na sniženjima i koštaju oko 3 KM :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Obožavam ga,ali uvijek u CM ima svih drugih a njega nema :(
    Čim ga ugledam sljedeći put kupujem dva :D

    OdgovoriIzbriši
  11. Nisam probala, ali zvuči zanimljivo, posebno taj miris :) Ja koristim Batiste, onaj obični (Blush) i stvarno mi je jako dobar, s njim mogu bez beda hodat tjedan dana neoprane kose :D

    OdgovoriIzbriši
  12. Obožavam suhe šampone, odnosno Batiste jer sam jedino njega probala :D Prvom prilikom kad budem išla u Bosnu i Hercegovinu poharat ću cm market :D

    OdgovoriIzbriši
  13. Nisam probala ovaj šampon, a moram priznati ni ostale šampone za suho pranje (vjerojatno sam jedina). U posljednje vrijeme sve više razmišljam o tome da ih probam, ali strah je jači. Naime, imam izrazito neugodna iskustva s većinom preparata za njegu kose jer mi tjeme preburno reagira (npr. kada sam koristila Syoss dio glave mi je otekao :o) pa se držim provjerenih šampona i kosu perem svako drugi dan.

    OdgovoriIzbriši