The Konjac Sponge with Pink Clay - a little make up obsessed

The Konjac Sponge with Pink Clay

U ovom postu vam pišem o proizvodu koji me osvojio na prvo korištenje i tako je i dalje, nakon skoro dva mjeseca korištenja. Ne sjećam se kad me neki proizvod toliko oduševio na prvu, a posebno mi je to šok iz razloga što nisam očekivala da tamo neka spužvica može činiti veliku razliku, no stvarno ju čini i mislim da će mi ovaj proizvod biti jedan od otkrića godine.


Da počnem prvo s tim što je uopće konjac. Konjac je gomoljasta biljka porijeklom iz Azije. Glavni sastojak Konjac korijena je glukoman, vlakno koje sadrži širok spektar aminokiselina.


Japanci koriste Konjac spužve za kupanje novorođenčadi već više od 100 godina zbog njihovog blagog dodira i velike sposobnosti čišćenja . To samo dokazuje koliko je mekana, nježna i sigurna Konjac spužva za našu kožu.

Osim toga, Konjac spužva ima vrlo veliku moć upijanja i kao takva, kada se spužva zasiti vodom, njena površina pokrivena je vodenim slojem, koji oblikuje barijeru između spužve i kože. Dakle, koža nikada nije u izravnom kontaktu s vlaknima. To uvelike smanjuje rizik od bilo kakve štete ili iritacije kože od prekomjernog pilinga. 
Vodeni sloj spužve blago je alkalan i tako uravnotežuje pH naše kože i učinkovito uklanja masnoću, prljavštinu i mitesere iz pora, čak i u odsutnosti sapuna ili sredstva za čišćenje.

Proizvod koji je mene oduševio je The Konjac Sponge with Pink Clay*, Konjac spužva s rozom glinom.

Osim ove spužvice s rozom glinom, isprobat ću i onu s ugljenom, no nju čuvam za ljeto jer je namijenjena masnijoj koži i za rješavanje mitesera, a kako mi se koža više masti ljeti i kako onda redovito koristim visoki SPF, bit će mi potrebnija (potencijalno) jače djelovanje.

Roza glina je inače izvrsna ukoliko imate suhu ili osjetljivu kožu, a kako je moja koža osjetljiva, odlučila sam početim s takvom spužvicom da vidim kako će to funkcionirati.

Spužvica je od 100% prirodnih biljnih vlakana, puna minerala i antioksidansa, 100% bez nečistoća i zagađivača, dobra i sigurna za okoliš, nije testirana na životinjama i 100% je veganska, prirodno je održiva i 100% biorazgradiva, netoksična, blaga za kožu i prirodu i 100% bez boja, aditiva i mirisa.

Iz The Konjac Sponge Company kažu da je ova spužvica namijenjena osobama koje su izložene ekstremnim vremenskim uvjetima i suncu, pa i centralnom grijanju. Francuska ružičasta glina nježno čisti i najosjetljiviju kožu, omekšava ju i ima "plumping" učinak, čini ju elastičnijom i osvježava ju.

Spužvica dolazi u dehidriranom obliku i takva je svaki put kad se osuši - mog dragog je zbog tvrdog stanja u kojem je tada podsjetila na kamen za ribanje peta :D
Nakon što ju namočite u vodi, ona omekša i nabubri i spremna je za korištenje. Ovdje je bitno napomenuti da se spužvica se cijedi ili jako pritišće jer ukoliko to radite, lomite Konjac vlakna i skraćujete njen vijek trajanja. Dakle princip cijeđenja koji trebate koristiti jest taj da stavite spužvicu između dlanova i lagano ju pritisnete kako biste ocijedili višak vode.

Veličina joj je takva da idealno stane u dlan, a na sebi ima i končić koji je dobar za sušenje - naime, spužvicu je potrebno obijesiti i sušiti ju na taj način, rok trajanja joj se smanjuje i ukoliko ju samo spustite na neki držač (poput ovog sa slike iznad).

Sad kad sam vas pobliže upoznala s ovom spužvicom, red je da kažem i svoje dojmove i zašto me toliko oduševila.


Kao što sam napisala na početku, ovo je proizvod koji me osvojio na prvo korištenje. Bila sam jako skeptična i nisam vjerovala da jedna spužvica može učiniti toliku razliku, no ova spužvica kod mene to čini.

Moja mješovita, osjetljiva koža sa seboreičkim dermatitisom uvijek traži posebnu pažnju i njegu, a to sam dobila s ovim proizvodom. Osobe sa seborejom znaju kako je bitno redovito odstranjivati stare stanice kože, no tu onda često nastaje problem jer mnogi iz tog razloga prečesto pilingiraju svoju kožu i dobivaju zapravo kontraefekt.

S ovom spužvicom svaki dan dobivate izuzetno nježan, ali učinkovit piling koji neće ni na koji način oštetiti vašu kožu. Koža mi je već na prvo korištenje bila glađa (posebno čelo koje mi je i inače na licu prvo na udaru seboreje), savršeno mekana i elastična, a imala je i zdravi sjaj. Prvi put nakon ne znam koliko godina nisam odmah nakon "pranja lica" žudila za serumom i kremom, onda znate koliko je nježna. Iskreno, nisam našla neko objašnjenje zašto koža ne žudi odmah za daljnjom njegom, međutim mene oduševljava koliko je istovremenno efektna (po pitanju odstranjivanja mrtvih stanica kože) i nježna za kožu.

Tekstura kože mi je puno bolja otkad ju koristim, osim tog sjaja, vidim da su mi i pore nešto uže, no za to je mislim zaslužan cijeli niz proizvoda i pomagala koje trenutno koristim, pa joj neću pridavati ekskluzivne zasluge za to.

Nakon korištenja naravno nanosim svoju dnevnu njegu i definitivno se proizvodi puno bolje upijaju u kožu, a puder ljepše "sjeda" na lice.

Baš sve dojmove koje vam sad pišem sam vidjela već nakon prvog korištenja i dan danas se ne mogu načuditi da "tamo neka spužva" može napraviti toliku razliku.

Ja ju koristim u jutarnjoj rutini, što sam opisala u ovom postu. Nakon odstranjivanja viška masnoće/ostataka kreme s micelarnom, namočim Konjac i s njom "milujem" lice. Morala sam ovu riječ upotrijebiti jer ona točno opisuje taj osjećaj. Naprosto uživam u masiranju lica njome, toliko je ugodno, a znam da će efekt na koži biti divan. 

Inače, ova spužvica se može koristiti i za skidanje šminke na bazi vode, međutim ja ju nisam isprobavala u te svrhe jer ju nisam htjela prljati šminkom ili dodavanjem neke umivalice, draže mi ju je koristiti samo s vodom, tako da dojmove o toj njenoj funkciji kod mene nećete moći pročitati.

Sama spužvica može trajati do 3 mjeseca, ovisno o tome koliko ju pazite odnosno pažljivo koristite. Kako je biorazgradiva, možete ju ubaciti i u kompost - ako se bavite takvim stvarima naravno.

Konjac spužva je dostupna na Konjac Sponge Company, Lookfantastic, Hqhair, BeautyExpert (besplatna poštarina)  i Feelunique (besplatna poštarina iznad 10 funti) stranicama po cijeni od 8 funti (na Lookfantastic, HqHair i BeautyExpert je ona s ugljenom 7 funti).

Iskreno, meni se to činila poprilična cijena za neku spužvicu koja traje cca. 3 mjeseca (na drugoj slici možete vidjeti u kojem je stanju moja nakon skoro 2 mjeseca korištenja - mislim da će potrajati duže od ta tri predviđena mjeseca jer ju održavam s pažnjom), međutim na vlastitoj koži sam se uvjerila da ovaj proizvod vrijedi toliko koliko košta i ja ću je svakako nastaviti kupovati.

Ako ste u potrazi za proizvodom koji će pomoći vašoj koži da prodiše, bez slojeva mrtvih stanica kože, svakako obratite pažnju na ovu spužvicu, ima moje preporuke od srca ♥

Jeste li isprobale Konjac? Koji su vaši dojmovi? Koje je vaše mišljenje o ovakvim proizvodima?

*PR uzorak (iskustva napisana u recenzijama na ovom blogu su iskrena neovisno o porijeklu proizvoda.)

CONVERSATION

10 komentari:

  1. Ovo je za mene nesto potpuno novo jer moram priznati da jos nisam cula za ovu spuzvu za ciscenje lica. Ali nakon sto sam procitala ovaj post pozeljela sam ju i ja. Zapravo ja bih voljela isprobati onu s ugljenom jer imam masnu kozu. Stvarno mi zvuci jako zanimljivo i idem ju odmah traziti na ovim stranicama koje si spomenula ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Pročitala sam puno pozitivnih recenzija o ovoj spužvici. Kako ja i ti imamo iste probleme sa kožom, pažljivo pratim sve tvoje postove. Nakon ove recenzije, sigurno je kupujem

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš sam je jučer naručila jer si je već prije bila hvalila i to onu s ugljenom. Sad jedva čekam da stigne pa da isprobam :)

    OdgovoriIzbriši
  4. JAO MORAM OVO KUPITI!!!!! :D IMAM OSJEĆAJ DA ĆE MI BITI OTKRIĆE ŽIVOTA!!!!


    <3333333333 Savršena recenzija!

    OdgovoriIzbriši
  5. Vidjela sam ih na Pink Pandi i zainteresirala me ova s ugljenom, pošto ima jako masnu T-zonu, no svaki put sam si mislila ma neće mi spužvica pomoći. Sad vidim da stvarno djeluju i svakako ju želim probati :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Koristim onu sa zelenom glinom za masnu i mješovitu kožu te dijelim tvoje oduševljenje :D Obožavam ju i već dugo mi koža nije tako lijepo izgledala :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja imam onu za normalnu kozu,bijelu,i isto sam bila skepticna u pocetku,ali me nakon prvog koristenja razuvjerila i odusevila:-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Čitala sam i pozitivne i negativne utiske o njoj i i dalje ne znam treba li mi ili ne. Za obično čišćenje lica mislim da mi ne treba, očajnički tražim nešto zaista blago da pomogne pri skidanju šminke, ali ne znam koliko bi se tu dobro pokazala.

    OdgovoriIzbriši
  9. ovo definitivno želim probati :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Uh, kao neko ko ima problem sa SD-om svaka preporuka za izbegavanje precestog pilingiranja pomaze. Citala sam i neke negativne recenzije, pa ce mi trebati malo da prelomim oko kupovine.

    OdgovoriIzbriši