La Roche-Posay Toleriane Ultra Contour Yeux - a little make up obsessed

La Roche-Posay Toleriane Ultra Contour Yeux

Meni možda najdraži proizvodi za testiranje kad su u pitanju preparativni proizvodi za njegu lica su okoloočne kreme. Kako nosim leće, puno gledam u kompjuter i naprežem oči, premalo spavam, a i godine su tu, upravo na tom području prvo vidim posljedice. Iz tog razloga uvijek tražim dobre proizvode za njegu područja oko očiju, a predzadnji proizvod kojeg sam testirala jest La Roche-Posay Toleriane Ultra Contour Yeux* krema za područje oko očiju. 

Toleriane Ultra liniju i inače obožavam, recenzirala sam kremu iz te linije (klik za recenziju), a dugujem vam i recenziju fluida iz te linije (koji mi je bio pun pogodak prošlog ljeta), tako da sam puno očekivala i od ove okoloočne, a jesam li to dobila - pročitajte u nastavku :)


Što kažu iz LRP: 

TOLERIANE ULTRA CONTOUR YEUX intenzivna umirujuća njega za osjetljivo područje oko očiju smanjuje osjećaj neugode, svrbež te crvenilo. Patentirani kompleks aktivnih sastojaka ( Neurosensin, Niacinamid iLa Roche-Posay termalna voda) umiruje, štiti i smanjuje osjećaj neugode. Prilagođena formula i hermetičko pakiranje pružaju optimalnu toleranciju za osjetljivo područje oko očiju: 0% konzervansa, parabena, parfema, alkohola,boja i lanolina. Hidratantna, svježa i ultra lagana tekstura lako se razmazuje i brzo upija a razvijena je i posebna tehnika nanošenja za smanjenje trenja. Proizvod također pruža dugotrajne rezultate: klinički je dokazano značajno smanjenje iritacija i natečenosti pod oftamološkim nadzorom.


Bočica je, kao i ostalim proizvodima iz ove linije, hermetički zatvorena, s vrećicom koja onemogućava kontaminaciju zrakom. Dolazi u, za okoloočnu kremu, netipičnih 20 ml.
 Krema se lako dozira i nemam nikakvih zamjerki na ambalažu.

Što se tiče djelovanja, kao što sam napisala, nosim leće, puno gledam u kompjuter i naprežem oči, premalo spavam, a i nisam više najmlađi cvijetak, tako da mi je bitna dobra okoloočna njega. Ne očekujem da mi ijedan proizvod netragom izbriše podočnjake jer to meni može učiniti samo dovoljno sna, no očekujem da mi okoloočna krema dobro nahrani okoloočno područje i ne iritira ga.


Tekstura ove kremice je lagana i iskreno, nisam bila sigurna hoće li mi dovoljno nahraniti suho okoloočno područje, međutim shea maslac u sastavu radi svoje i krema dovoljno hrani. 

Koristila sam ju i kao dnevnu i kao noćnu kremicu i u oba slučaja se pokazala izvrsnom. Koža je ujutro bila meka i nahranjena kad bih ju nanijela navečer, a kad bih ju nanijela ujutro bi bila izvrsna podloga za make up.

Sada mi odgovara i danju i noću, no u hladnijem dijelu godine ću ju koristiti kao dnevnu, dok ću za noć birati nešto još malo hranjivije.

Nekoj mlađoj osobi će i u hladnijem djelu godine odgovarati i noću, no ja eto ipak tražim malo jaču njegu.

Otkad ju testiram nisam imala nikakvih iritacija, tako da ne mogu reći kakva je po pitanju smirivanja takvih situacija, no nije mi ih ni proizvela. 

Po pitanju bora i neće nešto učiniti, no to ni ne obećava, obećava hidrataciju i smirivanje kože i to i ostvaruje.


Cijena ove kremice je 133,49 kn za 20 ml što je fer cijena za tu količinu i taj rang proizvoda.

Ovo je još jedan proizvod iz LRP Toleriane Ultra linije koji me oduševio i vjerujem da ću ju nastaviti koristiti i nakon što potrošim ovu bočicu.

Jeste li isprobale ovu kremicu? Koji su vaši dojmovi? Koju kremu vi koristite za okoloočno područje?

*PR uzorak (iskustva napisana u recenzijama na ovom blogu su iskrena neovisno o porijeklu proizvoda.)

CONVERSATION

16 komentari:

  1. Čini se kao lepa hidratantna krema :)
    Ja kombinujem Go Natural cosmetics okoloočnu uveče i Clinique All About Eyes rich kao dnevnu varijantu i jako sam zadovoljna. Naročito me oduševila ova prva, toliko je bogata.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moram proučiti Go Natural cosmetics okoloočnu, zvuči zanimljivo :)
      A Clnique AAE Rich je izvrstan izbor <3

      Izbriši
  2. Ja sam koristila ovu kremu jer je preporučena osjetljivoj koži,što moja je. Područje oko očiju mi je izuzetno osjetljivo, lako se nadraži te mu je potrebna hidratacija. Nakon nekoliko dana korištenja ove krema sam primjetila da me oči lagano peku, što sam prvo povezala s alergijom, no kada sam maknula ovu kremu iz svoje njege nestalo je i peckanje tako da me nažalost ovaj proizvod jako razočarao :(

    i dalje sam u potrazi za nekom okoločnom kremom koja će nahraniti kožu oko očiju, a istovremeno neće izazvati iritaciju...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj, baš mi je žao ovo čuti. Preporučam ti Bepanthen kremu za oko očiju i nosa, mene je spasila kad sam imala iritaciju od prekomjernog suzenja oka.

      Izbriši
    2. Hvala :) uzela sam sad tester Nuxeove kreme pa ću vidjeti kako će to proći :)

      Izbriši
    3. Ma ništa :)
      Nadam se da te Nuxe neće dodatno iritirati zbog parfema u sastavu :)

      Izbriši
  3. Nisam je koristila, ali ću je zapisati i nadam se uskoro isprobati. Do sada, sve kreme koje tebi odgovaraju, bile su mi super! Više uopće ne čitam ostale postove o njezi lica....nas dvije imamo iste probleme sa kožom lica i držim se tvog izbora :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ti definitivno rasturaš s okoloočnom njegom. :) Ja još moram probati kamilicu, pa tek onda dolazi LRP na red ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Nisam ju isprobala, ali ide na WL i nadam se da uskoro budem. :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Zvuci odlicno, nisam je probala ali verovatno hocu. Super!

    http://www.adelaacanski.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. Sad se doumim Nuxe ili LRP... bacila si me u pravi zbun. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Moje okoloočno područje je baš kao tvoje :) imam u planu ovu kremicu kad potrošim Afroditinu

    OdgovoriIzbriši