Eucerin Oil Control Dry Touch Gel-creme SPF 30 - a little make up obsessed

Eucerin Oil Control Dry Touch Gel-creme SPF 30

Iako se ljeto (nažalost) lagano bliži svom kraju, bio bi grijeh da ne napišem recenziju proizvoda sa SPF-om koji me ovog ljeta najviše oduševio - kao što i sam naslov kaže, riječ je o Eucerin Oil Control Dry Touch Gel-creme SPF 30.*

Osim što će ova recenzija možda poslužiti nekome pri odabiru kreme sa SPF-om iduće godine, poslužit će i osobama koje cijele godine nanose visoku SPF zaštitu.

O Eucerin gel kremi sam već pisala hvalospjev kojeg možete pročitati OVDJE, tako da sam u startu imala velika očekivanja od ove gel kreme i ono što odmah mogu reći jest da me ova gel krema nije razočarala.


Eucerin Oil Control Dry Touch Gel-creme SPF 30 dolazi u izvrsnoj ambalaži s pumpicom (s kojom se proizvod idealno može dozirati) u količini od 50 ml. Iz Eucerina kažu da je posebno razvijena za masnu kožu sklonu aknama.

Moja koža nije masna nego mješovita s masnijom T-zonom i ljeti najčešće posežem upravo za dry touch kremama sa SPF-om jer je s njima najmanja šansa da ću se umastiti. Svaki tip kože prilikom odabira kreme s faktorom ima problem kako naći idealnu kremu koja će u potpunosti odgovarati njegovom tipu lica, a da pri tome ne izazove nered na licu. Najčešće taj nered bude u obliku prištića ili komedona zbog čepljenja pora, ali moguće je i isušivanje. 

Ova krema se deklarira kao namijenjena masnoj koži sklonoj aknama, pa me zanimalo hoće li moja koža ostati čista i hoće li ju ova gel krema isušiti. Očito sam rezultatom zadovoljna čim sam na početku recenzije rekla da bi ovaj proizvod bio grijeh ne recenzirati, ali detaljniji dojmovi dolaze u nastavku.



Tekstura ove kreme je različita od svih krema za lice sa SPF-om koje sam do sada koristila. Uistinu je riječ o pravoj gel kremi. Dakle nema tu fluidne teksture, već prava kombinacija gela i klasične kreme. 

Krema se upija lako i brzo, ne ostavlja bijeli trag i koža je nakon otprilike minute-dvije matirana. Kod takvih krema me uvijek strah da će me isušiti (posebno jer ima alkohol denat visoko u sastavu), međutim s ovom kremom moja mješovita koža sklona dehidraciji nije imala problema. Koža je bila matirana duže nego s ijednom kremom sa SPF-om koju sam isprobala, bez imalo isušivanja i ono posebno važno - nije mi prouzrokovala nikakav nered na licu, a jako sam sklona komedonima. 


Što se tiče zaštite, također se pokazala izvrsnom i idealno je štitila moje lice - nisam nijednom izgorila, a nisam zaradila ni hiperigmentacijske mrlje. 


Krema nema nikakav miris - ni sama po sebi niti dodani, a također ne sadrži ni parabene. Zbog gradskog korištenja je jako važno reći da je izvrsna podloga za make up, a taj alkohol denat visoko u sastavu može biti problematičan, pa preporučam ipak nabavku testera prije kupovanja kreme. 

Sadrži visokoučinkovit i visokostabilan UVA/UVB sustav filtera.
UVA u kružiću na ambalaži znači da zadovoljava EU standarde da je UVA zaštita minimalno 1/3 naznačene UVB zaštite na ambalaži.


Ova gel krema mi se pokazala kao pun pogodak i definitivno za moju kožu najbolja krema sa SPF-om koju sam koristila. 

Ukoliko imate mješovitu ili masnu kožu, ova krema će biti izvrsna za vas, dok će za normalnu i suhu ipak biti preslaba po pitanju hidratacije, tako da preporučam da ju ti tipovi kože preskoče.

Ostalo je da s vama podijelim još jednu bitnu informaciju, a to je cijena: 50 ml sa SPF 30 košta 119 kn, dok SPF 50 (50 ml) košta 131 kn

Jeste li isprobale ovu kremu? Koja je vaša omiljena krema sa SPF?

*PR uzorak (iskustva napisana u recenzijama na ovom blogu su iskrena neovisno o porijeklu proizvoda.)

CONVERSATION

6 komentari:

  1. Ovo mi zvuci odlicno i sigurno ju kupujem za sljedece ljeto jer imam masnu kozu i jos nisam nasla savrsenu kremu za lice sa zastitnim faktorom. Ovo ljeto koristim od Vichy Ideal Soleil Bronze spf30 kremu za lice i svidjela mi se, ok nije matirajuca ali nije mi izazvala nikakav nered na licu i nisam uopce izgorila.

    OdgovoriIzbriši
  2. Imam je i uglavnom mi se sviđa, još sam je ulovila na popustu od 30 posto :-D Odlična je podloga za make up, brzo se upija, nisam izgorila nijedan put, aliii...lice mi je bilo dosta čisto, ali zadnjih dana su se pojavile tri potkožne na bradi i par sitnih,bijelih prištića po obrazima. A prije toga sam bila par dana na moru i koristila samo ovu kremu pa sad ne znam :-/

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja sam jedna od retkih čiji kožu ovaj proizvod ne matira, ali ipak mi se sviđa i isto sam ga rado koristila ovog leta :)

    OdgovoriIzbriši