Nuxe Nuxellence Eclat - a little make up obsessed

Nuxe Nuxellence Eclat

U ovom postu sam vam odlučila pisati o Nuxe Nuxellence Eclat* kojeg sam potrošila do zadnje kapi. 

Nuxe Nuxellence Eclat je "anti-age fluid za mladost i sjaj kože", namijenjen svim tipovima kože, a ovisno o tipu ovisi hoćete li ga koristiti samostalno ili poput seruma, ispod kreme. 

Fluid dolazi u lijepoj, elegantnoj bočici, s pumpicom koja se izvlači rotiranjem gornjeg dijela bočice i koja u nijednom momentu nije razočarala. Količina je pomalo nestandardna - dolazi u 50 ml (umjesto standardnih 30 ml). 

Prije nego što počnem s mojim dojmovima, ponovit ću opis moje kože. Imam mješovitu kožu, s masnijom t zonom, seboreičkim dermatitisom, sklona sam dehidraciji i komedonima, te sam prešla 30.-u.


Sam fluid je breskvaste boje, obogaćen korektivnim pigmentima koji trenutno osvjetljavaju kožu. Tekstura mu nije prevodenasta (fluidna), već neke srednje gustoće i brzog upijanja. Nakon nanošenja na lice, momentalno se upija i nije nimalo ljepljiv. Moram naglasiti da je izvrsna podloga za šminku i puder savršeno sjeda na njega.

U toplijem dijelu godine mi je ta tekstura dovoljna da ga koristim samostalno dok sam ga u zimskim mjesecima koristila poput seruma, ispod kreme jer mi samostalno nije bio dovoljno hranjiv. Iz tog razloga bih ga prvenstveno preporučila mješovitoj i masnoj koži (iako ga je proizvođač namijenio svim tipovima kože), dok će suha koža obavezno trebati još i kremu, a normalnoj će isto biti potrebna u hladnijem dijelu godine.

Kao i svaki Nuxe proizvod, i ovaj ima poprilično jak miris koji je doduše ugodan, no ukoliko ne volite parfumirane proizvode, ovaj vam se neće svidjeti. 


 Ovaj fluid ima čak 10 patenata, a iznimno visoke koncentracije biljnih ekstrakata (passiflora, anchousa, mak, hijaluronska kiselina, latice nevena, đumbir) pomažu zagladiti bore i sitne linije, vratiti koži punoću i ujednačiti ten. Njegova lagana i nježna tekstura obogaćena je korektivnim pigmentima koji trenutno osvjetljavaju kožu.

Meni se ovaj proizvod pokazao izvrstan i kao serum i kao samostalan proizvod na licu (ovisno o dijelu godine). Efekt koji daje na kožu je blistava, "puna" koža, zdravog sjaja i ujednačenog tena. U toplijem dijelu godine mi je bio dovoljan i za hidrataciju, dok sam u hladnijem dijelu godine ipak trebala malo jaču njegu.

Nije mi u nijednom momentu izazvao prištiće (odnosno komedone kojima sam sklona) kao ni iritacije bilo koje vrste.

Što se tiče bora, tu baš i ne mogu nešto reći jer bora srećom nemam, a dobrim dijelom su za to svakako zaslužni i ovakvi proizvodi koje koristim prevencije radi. 


Iako se na prvi pogled njegova cijena od 340 kn čini popriličnom, važno je spomenuti da je riječ o 50 ml i da tih 50 ml traje zbilja dugo. Meni je uz korištenje jednom dnevno trajao otprilike 6 mjeseci što je stvarno ok. 

Sve u svemu, meni se jako svidio ovaj fluid uz koji će koža izgledati svježe i zdravo, koji je izvrsna podloga za šminku, međutim ako je vaša prva potreba hidratacija, onda vam sam nikako neće biti dovoljan unatoč tome što ima hijaluronsku kiselinu u sastavu. 

Jeste li probale ovaj proizvod? Koji su vaši dojmovi?

 *PR uzorci (iskustva napisana u recenzijama na ovom blogu su iskrena neovisno o porijeklu proizvoda.)

CONVERSATION

12 komentari:

  1. Imam tester ovog fluida, morat ću ga sad što prije isprobati :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zvuči obećavajuće.....kada naletim na neko sniženje-kupujem ga!

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisam probala ovaj fluid, ali imala sam Nuxe Nuxellence Jeunesse s kojim sam bila jako zadovoljna, a po tvojoj recenziji mi djeluje da su vrlo slični :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja nisam imala Jeunesse, no da, čini mi se da su slični :)

      Izbriši
  4. Obično nam se podudaraju utisci za preparativu, ali ovde nisu, meni ovaj fluid nije radio baš ništa posebno :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni se svidio fluid, ali opet, nije najbolji proizvod koji sam ikad probala :)

      Izbriši
  5. Nisam imala još šansu da ga isprobam. Čini se super, i odlično je što traje dugo, posebno kad platiš dosta za neki beuaty proizvod :) xx Maja
    http://majasmuffin.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, trajanje ipak donekle umanji šok zbog cijene :)

      Izbriši
  6. Uh, djeluje zaista lijepo, nisam isprobala, ali ako ulovim popust ili nešto, uzet ću ga :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobar je proizvod, ako ga uzmeš, nadam se da ćeš biti zadovoljna :)

      Izbriši