Byphasse tonik - a little make up obsessed

Byphasse tonik

Nakon više od mjesec dana korištenja, vrijeme je za recenziju proizvoda za koji sam dobivala puno upita - Byphasse tonik s ružinom vodicom.

Iako sam napisala da su prvi dojmovi pozitivni, nisam htjela donositi konačan sud dok ne prođe dulje vrijeme testiranja koje je ipak potrebno da bih mogla reći kako je proizvod djelovao na moju kožu.

Što se tiče tonika, u te svrhe obično koristim ili zeleni Garnier Essential tonik (recenzija i malo više o tonicima) ili hidrolate (npr. Melvita hidrolat damašćanske ruže - recenzija), a kad sam vidjela Byphasse tonik s ružinom vodicom odlučila sam ga isprobati zbog odlične cijene, ružine vodice u sastavu i izostanku alkohola iz sastava. 

Nedavno sam dobila još Byphasse proizvoda od dm-a (gdje su i dostupni njihovi proizvodi), no tek sam ih počela testirati, tako da ću se zadržati u ovom postu samo na toniku.


Svrha tonika je toniziranje kože i vraćanje pH na normalnu razinu nakon korištenja umivalica i iako mu mnoge žene zapravo ne vide smisao, korištenje tonika ima smisla. To sam najbolje i sama vidjela - jedno vrijeme sam izbacila tonik iz rutine jer sam i sama smatrala da je to još samo jedan nepotreban korak u njezi, vidjela sam razliku kad sam ga ponovno ubacila u njegu. Koža je mekša, a i ulja i serumi ljepše sjedaju na kožu nakon korištenja.

Byphasse proizvode krase ogromna pakiranja i povoljne cijene i ovaj tonik nije iznimka - dolazi u količini od 500 ml i po cijeni od 24,90 kn.

Ambalaža je jednostavna, čep je na odvrtanje, a rupica na vrhu dobre veličine, pa ćete moći dobro dozirati proizvod.


Ovaj tonik krasi (po meni) predivan miris ruže koji se zadržava na koži nekoliko minuta prije nego ispari. 

Moja koža je mješovita, osjetljiva, sklona isušivanju i komedonima, pa sam uvijek oprezna prilikom odabira proizvoda kako si ne bih prouzročila nepotrebne iritacije ili komedone koje ću onda morati sanirati. 

Sama koža je nakon upotrebe ovog tonika hidratizirana, mekša, a osim toga i (trenutno) djeluje na pore, te ih malo suzi. U svojoj njezi koristim ulja koja nanosim na još vlažno lice, neposredno nakon korištenja tonika i tu se pokazao kao izvrsna podloga za daljnju njegu. 

Sam proizvod mi nije izazvao komedone kojima sam sklona, nije mi isušio kožu (jer nema alkohola u sastavu), koža je mekana i mogu reći da je stvarno izvrsna vrijednost za novac. 

Kako je količina stvarno ogromna, dio sam si pretočila u bočicu s raspršivačem kako bih se mogla osvježavati na taj način i to mi je bila jedna od boljih ideja :D

Sastav/INCI:

Aqua (Water), Rosa Damascena Flower Water, Glycerin, Parfum (Fragrance), PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, PEG-75 Lanolin, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Gluconolactone, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Calcium Gluconate, Benzyl Salicylate, Limonene, Hexyl Cinnamal, Geraniol, Alpha-Isomethyl Ionone.

 Sve u svemu, meni se ovaj tonik jako svidio, izvrsna je vrijednost za novac i svakako ću ga nastaviti i dalje kupovati (jednom kad potrošim ovu ogromnu bočicu :D).

Jeste li vi isprobale ovaj tonik ili neki drugi Byphasse proizvod? Koji su vaši dojmovi?

CONVERSATION

19 komentari:

  1. Obožavam tonike, tako da ću ga svakako probati :D Za sada samo probala samo micelarnu koja je također odlična :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. morat ću i ja jednom prilikom isprobati tu micelarnu, svi ju hvale :)

      Izbriši
  2. Moram ga kupiti kada potrošim sve što imam doma ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Najvise se veselim ovom toniku; ali trosim zalihe tako da ceka red. Probala sam micelarnu i solidna je, medutim za mrvicu mi je bolja garnierova. Naime Byphasse micelarka mi sasvim blago iritira oci, ne pece..ali voljela bi da nema ni toga.
    Takoder sam probala gel za tusiranje ( ne znam kako se tocno zove) i super mi je; sretna sam sto oni od litru imaju pumpicu :)
    Kristina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, iritacije nisu baš poželjne :/
      Oni gelovi od litru stvarno i trebaju imati pumpicu, da budu barem malo praktičniji :D

      Izbriši
  4. Bila sam uvjerena da ću kupiti ovaj tonik - dok nisi spomenula miris ruže :(
    Ali nema veze, micelarnom sam oduševljena!

    OdgovoriIzbriši
  5. Potrošila već pola, odličan je! Miriši odlično (za razliku od micelarne) i baš osjetim tu nježnu glicerinsku hidrataciju. Za cijenu dušu dao!

    OdgovoriIzbriši
  6. Zanimljivo da smo isti dan objavile recenziju :D
    Slažem se sa svim napisanim, osim možda dijela s rupicom, ja bih voljela da je manja, a ono za što je stvoren odrađuje savršeno :) Zasad sam isprobala samo njega, ali jako se veselim proizvodima za tijelo :nikaddočekat:

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, vidjela sam nakon što sam objavila :D

      Vidiš, meni je rupica taman :)
      Proizvode za tijelo tek trebam(o) isprobati :D

      Izbriši
  7. Stvarno je super, i ja sam ga isprobala nakon što sam ga vidila na dear skin blogu, a tamo sam vidjele i ovu ideju sa prebacivanjem u bočiću sa pumpicom :-)
    Odlična vrijednost za novac? Možeš li mi objasniti ako nije problem :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam vidjela, eto, mnogi smo se toga dosjetili :D

      Znači da je izvrstan omjer cijene i kvalitete, iako je povoljno, proizvod je odličan :)

      Izbriši
  8. Još jedna pozitivna recenzija za ovaj proizvod?! Definitivno ga moram probati! :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Moja koža je potpuno ista kao tvoja baš kao da eto govoriš o meni a ne o tebi 😀 Ja vec imam strah kad treba da probam nešto novo kod nas su stigle(Srbiji) i nisam kupila jer strah me jee unistih se nekim Evelin kremama!

    OdgovoriIzbriši