Caudalie Polyphenol [C15] Fluid sa SPF 20 - a little make up obsessed

Caudalie Polyphenol [C15] Fluid sa SPF 20

Još proljetos sam u postu o svojoj preparativnoj rutini spomenula Caudalie Polyphenol [C15] Fluid sa SPF 20*, međutim sve do ovog posta nije dobio svoju recenziju.

Počela sam ga koristiti još prošle zime, koristila ga sve do početka 6. mjeseca, tako da ću vam napisati svoje dojmove u skladu s godišnjim dobima.

Prvo ću vas podsjetiti na moj tip kože. Moja koža je mješovita, s masnijom t zonom, sklona komedonima i dehidraciji, osjetljiva sa seboreičnim dermatitisom i u 30+ dobnoj skupini sam.


Kao i ostatak linije, ovaj proizvod ima formulu s polifenolima grožđa i vitaminom C koji djeluju u borbi protiv slobodnih radikala (UV zračenje, smog, stres i dr.) i sprječavaju prijevremeno starenje zbog vanjskih utjecaja.

Što kaže uvoznik:
"Polyphenol [C15] fluid sa SPF 20 daje svakodnevnu zaštita od slobodnih radikala i UV zraka te uklanja postojeće bore i hidratizira kožu. Odmah po nanošenju koža je zaglađena i savršeno zaštićena tijekom cijelog dana." 

 No vratimo se na početak :)

Proizvod dolazi u tamnozelenoj ambalaži, karakterističnoj za cijelu Polyphenol [C15] liniju, u količini od 40 ml po cijeni od 314 kuna. Proizvod je pakiran u tubicu, s uskim otvorom na vrhu i po meni je to najbolja moguća ambalaža za ovakav proizvod. 

Osim ovog fluida, u Polyphenol [C15] liniji možete naći serum (recenzija), detox ulje za noć (recenzija), te kremu za područje oko očiju i usana.

Linija Polyphenol [C15] je prvenstveno namijenjena ženama oko i iznad 30.-e godine, no u sastavu nema ništa što će štetiti i mlađoj koži. Ova linija je puna aktivnih sastojaka koji će prijati svakoj koži, a ne samo onoj u 30.-ima. Pri tome prvenstveno mislim na polifenole dobivene iz grožđa, koji su upravo Caudalie patent i koji su snažan antioksidans i borac protiv slobodnih radikala (UV, zagađenje, stres itd.). Tu je naravno i stabilan oblik vitamina C koji ima istu funkciju kao prethodno navedeni polifenoli - imaju antioksidativno djelovanje i kao takav je dobar za prevenciju svakoj koži, a ne samo onoj iznad 30.-e.


 Kao što sam napisala, s korištenjem kreme sam počela zimi i nastavila u toplijem dijelu godine (preko ljeta sam ju spremila u hladnjak jer mi je za ljeto faktor 20 premalen). 

Odmah ću vam reći da se trudim zimi pojačati hidrataciju jer me hladni zrak vani u kombinaciji s centralnim grijanjem brutalno isušuje i moja koža onda žudi za hidratantnim serumima, kremama i maskama, no s druge strane, dok sam na toplom, moja T zona i dalje reagira i prosjaji (naravno, nakon puno dulje vremena nego ljeti). 

Ovaj fluid meni osobno za zimu nije dugoročno bio dovoljan kao samostalna njega, prošao bi kao dnevna njega uz dobar hidratantni serum ispod i uz bogato nahranjenu kožu noću. Kako sam ga baš zimi i počela koristiti, moram priznati da me se tada i nije toliko dojmio i smatrala sam ovo najlošijim proizvodom iz ove linije (to je do toga što me ostatak linije bio razmazio, pa sam valjda očekivala čuda vezana uz hidrataciju, a realno, ispod svake kreme koristim serum, pa ne znam što sam točno očekivala). Srećom, nastavila sam ga koristiti i kad su temperature porasle iznad nule (nadam se da ova zima neće biti hladna kao prošla) i tu je pokazao svoje pravo, lijepo lice. 



Sama tekstura je prava fluidasta (kako mu i ime kaže) i lagana. Brzo se upija i pri temperaturama iznad 5 stupnjeva mogu reći i da dobro hidratizira i samostalno. Sadrži i hijaluronsku kiselinu koja veže vodu na sebe, pa je to razlog solidne hidratizacije.

Osim toga, nije mi napravila baš nikakav nered na licu, a licu daje zdravi sjaj i s ovim fluidom jednostavno izgledate svježije. 

Krema ima miris koji je različit od ostalih proizvoda iz ove linije (što mi je uvijek olakšanje jer mi Detox ulje smrducka, no opraštam mu jer ga obožavam), mene osobno miris podsjeća na gorke naranče, meni je osobno ugodan i brzo ispari, no preporučam (kao i uvijek kad su proizvodi koji imaju miris u pitanju) da pomirišete tester prije kupnje. 

Kako sam napisala, sklona sam komedonima i uvijek sa skepsom pristupam testiranju krema sa SPF-om i još ako u sebi imaju silikone (ova ima), skepsa je još veća, međutim, ovaj put se pokazala potpuno bezrazložnom - ovaj fluid mi nije napravio apsolutno nikakav nered na licu, bilo u obliku komedona, bilo u obliku ikakvih iritacija. 

Zbog silikona u sastavu je izvrsna pologa za šminku jer zagladi lice.



Sada, kada UV zračenje više nije toliko jako, ostavljam po strani kreme s višim SPF-om i okrećem se opet ovoj kremi. Bit će mi idealna u narednom periodu, kad UV zračenje nije više toliko, a temperature opet nisu toliko niske da mi neće biti dovoljna.

Rekla bih da bi u toplijem dijelu godine ova krema odgovarala baš svim tipovima kože, dok će zimi biti idealna za osobe masne kože, te one s mješovitom kožom, s tim da će takve osobe (poput mene) možda ipak trebati dodatnu hidrataciju u obliku seruma.


Zapravo sam odabrala krivo godišnje doba za pisanje teksta o ovom fluidu koji se pokazao izvrsnim, no kako dolazi zima, ipak moram upozoriti na to da mi samostalno ne pruža dovoljno hidratacije, međutim opet napominjem da sam ja JAKO sklona dehidraciji. Za sva ostala doba mi se pokazao apsolutno savršenim proizvodom i vjerujem da ću ga opet kupiti na proljeće jer ovaj fluid ima sve, dobar sastav, SPF i uz to hidratizira i dobra je podloga za šminku. 

Ova Polyphenol linija mi se pokazala kao potpuni pogodak i sigurno planiram još isprobati i kremu za područje oko očiju i nadam se da me neće ni ona razočarati :)

U Hrvatskoj su Caudalie proizvodi dostupni u boljim ljekarnama i u Mulleru, no ukoliko vam tu nisu dostupni, možete ih naručiti s BeautyExpert, Escentual, Feelunique, HqHair ili Lookfantastic stranice.

Jeste li isprobale ovaj fluid ili koji drugi proizvod iz ove linije? Koji su vaši dojmovi?

*PR uzorak (iskustva napisana u recenzijama na ovom blogu su iskrena neovisno o porijeklu proizvoda.)

CONVERSATION

3 komentari:

  1. Dakle, recenzija kao poručena :) Čini se izvrsnim proizvodom i jedva čekam da probam <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Mislim da si me nagovorila, uvijek volim probati kreme od kojih lice bolje izgleda.

    OdgovoriIzbriši
  3. Njega jedino nisam probala iz te linije kojom sam oduševljena! Ne sumnjam da bi se lijepo družili i mislim da naše vrijeme tek dolazi ;)

    OdgovoriIzbriši