Magnitone Lucid - a little make up obsessed

Magnitone Lucid

Zadnjih nekoliko godina je nastao pravi boom u kategoriji beauty gadgeta, a možda najzaslužniji za taj boom je Clarisonic Mia uređaj. Mnogima je velika želja, bio je i meni, posebno nakon što sam ga probala, no zbog cijene od cca. 1200 kn sam se propitivala treba li mi uistinu i jesam li spremna toliko novca izdvojiti u te svrhe. Onda sam otkrila Magnitone Lucid, pretraživala Internet danima, čitala recenzije, usporedbe i zaključila da ću riskirati i probati s njim jer mu je cijena ipak puno povoljnija od Clarisonica - puna cijena mu je 70 funti, no u zadnje vrijeme se često može naći i na sniženjima po svega 35 funti što je stvarno izvrstan deal. 

Za razliku od Clarisonica kojeg možete kupiti u Hrvatskoj, Magnitone uređaji nisu dostupni kod nas, međutim dostupni su na britanskim online trgovinama i ono što je meni bilo jako važno - imaju jednogodišnju garanciju iako su tako kupljeni.

Čemu služe uopće ovakve četke i što kažu iz Magnitone-a? 

Magnitone Lucid nježno čisti i uklanja mrtve stanice kože, uklanja ostatke nečistoće i mrtve stanice kože pomoću Active electromagnetic technology (nisam prevodila tehnologiju jer ne znam bi li doslovan prijevod bio točan pošto nemam znanja iz takvih tehnologija). Ima dva načina čišćenja, a mekana četka proizvodi preko 10000 pulsirajućih oscilacija u minuti  i dubinski i učinkovito čisti kožu i čini ju glatkom.

Pogodan je za osjetljivu i alergijama sklonu kožu, pomaže pročistiti pore, smanjiti pojavu mitesera i prištića, te omogućava bolju absorpciju seruma i krema. 

Sve te četke obećavaju isto, no ja sam svakako htjela četku s pulsirajućom tehnologijom jer mi se nije svidjela ideja o samoj rotaciji iz jednostavnog razloga - rotacija koliko god ju možda ne doživljavali tako, razvlači kožu što nije nešto što joj dugoročno želim priuštiti. 


Magnitone Lucid je moguće kupiti u četiri boje: zelenoj, plavoj, žutoj i rozoj i ja sam, naravno, odabrala rozu, mada su mi u svim bojama lijepi i troumila sam se između roze, plave i zelene (koja inače uopće nije moja boja, ali ovdje je riječ o lijepoj, pastelnoj zelenoj). 

Uređaj dolazi s Active Clean četkicom, a osim te četkice, postoji i Sensitive verzija. Kako imam osjetljivu kožu, bojala sam se da će mi ova četkica biti prejaka, no nije, idealna je, tako da kad sam kupovala zamjensku četkicu sam opet kupila istu, Active Clean.

Četkicu se preporuča mijenjati svaka 3 mjeseca i to stvarno nije izmišljotina proizvođača, iako prilikom korištenja nisam primjećivala razliku, nakon promjene četkice nakon tri mjeseca sam shvatila da je promjena stvarno bila potrebna i da su vlakna ipak s vremenom malo ogrubljela.

Sam uređaj je vodootporan, adapter koji dolazi ima i europski i britanski nastavak za struju, a u sebi ima magnet preko kojeg se puni - dakle nema rupa u koje može doći voda i izazvati kratki spoj. Isti takav adapter ima i Clarisonic. 

Tretman ovakvim uređajem traje minutu, a imate na odabiru dva programa - sensitive skin mode (program za osjetljivu kožu) i deep clean mode (program za dubinsko čišćenje) pri čemu treba naglasiti da se ovaj dubinski program ne preporuča svakodnevno, sama ga koristim 1-2 puta tjedno. Ta minuta koliko traje korištenje je podijeljena na tri dijela od po 20 sekundi, a uređaj vas zvučnim signalom upozorava kada je prošlo 20 sekundi. Prvo sam mislila da jedna minuta neće biti dovoljna za čišćenje, međutim dijelim 20 sekundi za jedan obraz, 20 sekundi za drugi obraz (u to ubacim i bradu i nos), te zadnjih 20 sekundi koristim za čišćenje čela. 

Nakon korištenja se ispere vodom i pusti se da se osuši. Ja ju jednom tjedno operem antibakterijskim sapunom, a povremeno ju i prešpricam alkoholom, zlu ne trebalo.


A sad moji dojmovi...

Imam mješovitu kožu, s masnijom t zonom, koža mi je osjetljiva, imam seboreički dermatitis i sklona sam komedonima, uz standardne mitesere na nosu i proširene pore uz nos na obrazima.

Kao što sam već napisala, bojala sam se hoće li mi ova četka biti preagresivna, no sada, nakon cca. pola godine korištenja, mogu reći da je strah bio neopravdan. Četka mi nije izazvala baš nikakve reakcije, a efekt na moju kožu je divan.

Koristim ju jednom dnevno, navečer, nakon što skinem šminku kako bih odstranila ostatke make up-a koje standardni čistači ne otklone iz pora. Koristim ju s gelovima za lice, malu količinu gela nanesem na navlaženu četku, upalim ju i odradim svoj "tretman". Uz ovu četku mi je čišćenje lica postao omiljeni ritual za kraj dana u kojem uistinu uživam ♥

Otkad koristim ovu četku, puno rjeđe kristim pilinge za lice jer su mi postali nepotrebni. Magnitone otklanja višak mrtvih stanica, a seboreja mi na licu nije divljala otkad ju koristim (i inače se ovakvi uređaji preporučaju osobama sa seborejom, baš zbog otklanjanja mrtvih stanica kože). 

Uklanja ostatke šminke koje klasični čistači ne uklanjaju - blazinica mi djeluje čisto, međutim nakon korištenja Magnitone-a, vidim ostatke pudera na četki. Četka se, naravno, ne koristi na području oko očiju, no pretpostavljam da vam to i nije potrebno posebno naglašavati. 

Osim toga, tekstura kože je puno bolja, glađa je, a pore su uže. ne mogu reći da me skroz riješilo mitesera na nosu, oni se i dalje pojavljuju, ali su pore generalno uže. To sam najbolje vidjela kad sam preko ljeta prekinula koristiti ga na nekih mjesec dana (zbog očuvanja ljetne boje i ljenosti) - pore su se opet proširile, a sam efekt Magnitone-a je bio vidljiv ubrzo nakon što sam ga opet počela koristiti. 

Generalno sam primjetila da mi lice izgleda najbolje sad, kad koristim Magnitone, a zadnje 4 godine, otkad sam prestala piti oralne kontraceptive muku mučim da bi mi lice bilo čisto od komedona, a sada, kada su pore čišće, teže i rjeđe se stvaraju. 

Uz sve to, serumi i kreme se puno bolje upijaju u kožu kad nema ostataka starih stanica kože, pa možemo ovo nazvati i anti-age pomagalom (koliko god ne volim tu etiketu "anti-age").


Kako sam imala prilike isprobati i Clarisonic, mogu vam reći da apsolutno nikakvu razliku nisam vidjela u efektu, jedino u cijeni. Ukoliko tražite ovakav uređaju, Magnitone Lucid bi trebao zadovoljiti vaše potrebe jednako kao i Clarisonic i ja vam ga od srca preporučam.

Kao što sam napisala, puna cijena uređaja je 70 funti, no trenutno je na akciji na Beauty Expert, Hqhair i Lookfantastic stranici, pa ga možete kupiti za upola nižu cijenu. I neka vas u nazivu ne buni ono "travel size", uređaj je normalne veličine i ne znam zašto su uopće to stavili, možda zbog njegovog većeg brata Magnitone Pulsara koji ima i nastavke za tijelo, a ne samo za lice kao magnitone Lucid.

Sve u svemu, ja sam oduševljena ovim uređajem i ovo mi je jedna od najboljih beauty investicija, i to ne samo u ovoj godini nego generalno i vrijedi baš svake kune odnosno funte koju sam uložila u njega i ako ste u mogućnosti, ima moje preporuke za kupnju.

Imate li vi koju od četki za čišćenje lica? Ako nemate, privlače li vas?

CONVERSATION

12 komentari:

  1. Uhh ja se dugo razmisljam da si kupim tako nesto,ova je cijena bas prihvatljiva,mozes mi objasniti kako da narucim? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ukoliko imaš Paypal je jednostavno :)
      Registriraš se na neku od te tri stranice koje imaju akciju, klikneš buy i samo slijediš korake :)
      Dostava je najčešće u roku 10-14 dana u Hrvatsku :)

      Izbriši
  2. Meni se pokvario nakon 7 dana a ne odgovaraju mi na mejlove, tako da sam džaba bacila pare

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajme, pa ovo je užas :/
      Kome si slala mailove? Stranici s koje je kupljeno? Ukoliko si ga registrirala na Magnitone stranici, kontaktiraj njih, imaš pravo na reklamaciju :)

      Izbriši
  3. Hmm moje misljenje se podudara sa Kristininim. Takodje dugo razmisljam da kupim proizvod ove vrste ali nekako uvek mi se cini da je cena previsoka u odnosu na namenu proizvoda. :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. S ovom cijenom s popustom se po meni isplati :)
      Meni je bilo važno da nije riječ o običnoj rotirajućoj četki jer mislim da te dugoročno donose više štete nego koristi, a te su jeftinije, dok je ova s cijenom na popusti stvarno izvrsna cijena (za takav proizvod) :)

      Izbriši
  4. I sama sam se uverila u delotvornost mehaničkih čistača, a Magnitone je odličan u onome čemu je namenjen. Drago mi je da si zadovoljna, znam koliko si ga hvalila :) Odličan tekst.

    OdgovoriIzbriši
  5. Na feelunique je kupljen, a sada se trenutno ne prodaje, a slala sam mejlove Magnitone stranici oni ne odgovaraju, sad sam ponovo poslala preko njihovog kontakt obrasca ali sumnjam da ima šta od toga

    OdgovoriIzbriši
  6. Damn sad ga moram kupiti :D Trenutno koristim Oriflame el. četkicu, ok je, ali ništa revolucionarno. I nema pulsirajuću tehnologiju, samo se rotira i živcira me što ima klasične baterije, iako još uvjek traju, a koristim ga oko 4 mj. No moram paziti da ga baš potpuno ne smočim i svako toliko izvaditi baterije i ostaviti da se osuši.
    Ja bih zapravo Foreo, no trenutno mi je to preeviše love za dati odjednom, a štednja mi nekako ne ide pa bi mi Magnitone baš dobro došao, posebno sad kad je na sniženju :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Planirala sam pre da kupim Clarsonic ali cena me je previse odbijala. Kupila sam mu jeftiniju zamenu Olay cetku za oko 30 $ i zadovoljna sam. Sad stedim za Clarsonic :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Joj, baš sam se veselila ovoj recenziji! Ja sam namjeravala kupiti Clarisonic, ali isto štrajkam zbog cijene. Onda sam ovo ljeto kupila Foreo. Prezadovoljna sam!!!

    OdgovoriIzbriši
  9. ja nemam niti jednu četku za čišćenje lica i moram priznati da me Clarisonic i ekipa nikada nisu privlačili jer imam osjećaj da su agresivni :/ Znam da si napisala da tebi ova četka nije izazvala nikakve iritacije, ali strah je strah :D
    Ali koliko me Mia nije privlačila toliko me Foreo privlači ♥ Vjerojatno ga kupujem kad idući put u Douglasu bude na sniženju ;)

    OdgovoriIzbriši