Alpha-H Balancing Moisturiser and Gentle Exfoliant - a little make up obsessed

Alpha-H Balancing Moisturiser and Gentle Exfoliant

Kiseline su sastavni dio u njezi moje kože već godinama, isprobala sam svašta, no zadnjih godinu i pol (zapravo bliže je već 2. godišnjica naše ljubavi) jako volim Alpha-H Balancing Moisturiser and Gentle Exfoliant kremu za lice. Zašto se baš ova krema posebno istaknula možete pročitati u nastavku :)


O benefitima korištenja kiselina sam pisala u ovom postu, pa se neću zadržavati na tome, nego se koncentrirati na ovu kremu odnosno preciznije - losion. 

Što ovu kremu čini drugačijom od ostalih AHA preparata? Njen sastav zbog kojeg vam koža u nijednom trenutku neće biti isušena i nećete imati potrebu za dodatnom hidratacijom kao s mnogim drugim AHA preparatima.

Ponovit ću stanje moje kože: mješovita koža, s masnijom T zonom, sklona dehidraciji i komedonima, te sa seboreičkim dermatitisom. Dakle nije baš najveća sreća za naći odgovarajuću njegu, posebno jer sam i prešla 30.-u godinu. 

Počet ću s tehničkim podacima - krema dolazi u tubici s pumpicom, u količini od 50 ml i po cijeni od 53,90 eura, a od stranica koje dostavljaju k nama je dostupna jedino na Beauty Bay-u. 

Ambalaža je dobra i kvalitetna, za razliku od starog pakiranja kod kojeg je pumpica otkazala dok mi je proizvod bio 2/3 pun, no nakom mailanja s Alpha H timom (bila sam jako bijesna zbog toga), dobila sam zamjenski proizvod, s ovom puno praktičnijom ambalažom. Na pumpicu se može fino dozirati i ne nalazim joj zamjerku.


Kako iz Alpha H kažu, riječ je o brzoupijajućem losionu koji pomaže u prirodnoj obnovi kože i pri poboljšanju teksture. Sadrži 10% glikolne kiseline (koju moja koža obožava), a osim nje su u sastavu hijaluronska kiselina (koja je zaslužna za hidrataciju), Aloe Vera (koja također hidratizira), vitamin E (koji štiti kožu od štetnih utjecaja te regulira sintezu i razgradnju kolagena i elastina) i zeleni čaj (antioksidans koji, kao i vitamin E, štiti kožu od slobodnih radikala).


Tekstura ovog proizvoda je jako zanimljiva, kad ga istisnete na ruku, imate osjećaj da je riječ o pravoj kremi, kad krenete blago razmazivati, imate osjećaj da proizvod sadrži grudice (nije pokvaren, imala sam više pakiranja i kod svih je blia takva tekstura), a kad nastavite razmazivati, osjećate kako je riječ o laganoj i brzoupijajućoj teksturi. Kako u sastavu ima silikona, oni i zaglade lice.


A sad moji dojmovi. Kao što sam napisala, riječ je o proizvodu s kiselinama koji me nije nimalo isušio, dapače, ujutro se budim nahranjene kože ♥

Iako mene nije isušivao i iako ne mogu zamisliti da bi ikog isušio, moram napomenuti da iz Alpha H kažu da je namijenjen mješovitoj i masnoj koži te posebno koži sklonoj aknama.

Uzela sam ovu kremu kako bih držala lice (komedone najviše) pod kontrolom i tu se pokazao izvrsnim. Već nakon nekoliko korištenja se vidi napredak po tom pitanju. Osim toga, izvrsno izbjeljuje mrljice od mog "ručnog rada" (čitaj. kopanja po (uglavnom) imaginarnim prištićima).

Iz Alpha H kažu da "pegla" fine linije i bore, no srećom, kod mene tu nema puno posla, pa ne mogu govoriti o tom djelovanju, ali vam mogu reći da mi je tekstura kože puno ljepša i glađa kad koristim ovu kremu, koža je elastičnija, pore su uže i puno sporije se pune, a mrljice od ručnog rada jako brzo izblijeli.

U recenzijama koje sam čitala prije kupovine sam vidjela i puno dobrih iskustava kad su hiperpigmentacije u pitanju, no kako ih sama nemam, ne mogu vam iz prve ruke reći kako djeluje na njih.

Iako sam s mnogim AHA proizvodima imala dobra iskustva po pitanju sređivanja komedona i mrljica, nijedan me nije oduševio kao ovaj - zbog hidratacije koju pruža, zbog utjecaja na prištiće, komedone i pore, ali i zbog toga što uz njega koža izgleda uistinu osvježeno i zdravo.

Alpha H se za mene pokazao uistinu kao brand vrijedan pažnje i svakako planiram nastaviti istraživati njihov asortiman, a idući na redu je Alpa H Liquid Gold.

Koristite li proizvode s AHA kiselinama? Volite li vi neki proizvod kao ja ovaj? Primam preporuke :)

CONVERSATION

2 komentari:

  1. Baš sam neki dan naručila Liquid gold i sad ne mogu dočekati poštara :D
    Već sam vidjela ovu kremu kod tebe i stavila je na popis. Morat ću je uskoro naručiti jer zvuči odlično :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zvuči predivno i sastav je impresivan. I meni je sve od Alpha H što sam probala bilo izvrsno, tako da ću vrlo vjerojatno i ovu kremu kupiti :)

    OdgovoriIzbriši