New in 2015. - vol. 10 - a little make up obsessed

New in 2015. - vol. 10

Vrijeme je za pokazati vam prošlomjesečne novitete :)

Našlo se tu i preparative i dekorative, od svega po malo ♥

Do mene su stigli Uriage noviteti, a onda sam još dio dobila i na eventu.

Novitet je Uriage Hyseac 3-regul krema za lice* za koju sam već dobila puno upita o dojmovima, no još ju nisam isprobala jer mi se teško odvojiti od trenutne rutine :)
Zatim tu se našla i Uriage termalna voda*, Uriage Hyseac SOS pasta*, Uriage Hyseac pročišćavajuća maska* i Uriage micelarna namijenjena mješovitoj i masnoj koži* o kojoj ste već mogle čitati u ovom postu.

Došao mi je i Avon paket. Tu se našao ogroman Avon Senses Garden of Eden gel za tuširanje*, Avon Big & False Lach Volume maskara*, tekuća sjenila o kojima još nisam formirala mišljenje iako ih isprobavam, te Avon BB krema za kosu.*


Afrodita je organizirala druženje gdje je predstavljena Afrodita Ma3genix linija.* Osim nje, tu je i Afrodita gel za intimno pranje,* te Afrodita Arganovo ulje* i Afrodita Serum 10u1* iz linije za kosu. 


U Orgona studiju za ljepotu je organizirano intimno druženje gdje je predstavljena Dr. Hauschka Regenerativna linija*, a u vrećici su se našli i Dr. Hauschka krema za čišćenje lica*, Dr. Hauschka tonik za lice*, a prije toga mi je dostavom došla Dr. Hauschka  MED Acute Care Potentilla krema*.


Da ne bi bilo da su u postu sve PR uzorci, nešto sam i kupovala. Kupila sam Burberry The Body toaletnu vodu, a od prijateljice sam dobila nekad obožavani Naomi Campbell miris. I dalje mi je divan kao i prije ♥

Čim su na feelunique obnovili zalihe, znala sam da će biti moja i Božja - Urban Decay Naked Smoky paleta :D 
Kupila sam i svoj prvi Orly lak, MAC Mehr, Maybelline Color Tattoo Creamy Mattes u nijansi Creme de Rose, a Kike mi je proslijedila svoje Essence rumenilo iz #secretparty LE kolekcije jer je zamjetila da obožavam svoj primjerak :D


I to su moji prošlomjesečni noviteti :)
Zanima li vas nešto posebno? O čemu biste prvo htjele čitati?

*PR uzorak (iskustva napisana u recenzijama na ovom blogu su iskrena neovisno o porijeklu proizvoda.)

CONVERSATION

3 komentari:

  1. Sve je divno ali Mehr, Orly lak i Naomi su mi naljepši noviteti :D ♥
    Jako me zanima Afrodita koncentrat pa javljaj dojmove ASAP :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Marijana Šimić11/05/2015 11:37:00 AM

    Sve je krasno i jako privlačno. Zanima me za koju kožu je Hauschka krema Potentilla i kakva je?

    OdgovoriIzbriši
  3. Naked paleta je prelepa, ne sumnjam u to. Orly lak mi se bas dopada. :)

    OdgovoriIzbriši