Vichy Dercos šampon protiv prhuti (verzija za normalnu i masnu kosu) - a little make up obsessed

Vichy Dercos šampon protiv prhuti (verzija za normalnu i masnu kosu)

Briga kose je za mene oduvijek bila izuzetno bitna jer je moja kosa prirodno kovrčava što njene vrhove čini suhima, a vlasište mi je masno, pa sam uvijek žonglirala između potreba, a ta briga se još više povećala otkad mi je dijagnosticiran seboreični dermatitis koji se kod mene prvo manifestira na vlasištu. 

U kozmetici se sve više priča o mikrobiomu, bilo da je riječ o njezi kože ili vlasišta, a upravo on je bitan prilikom rješavanja ovog problema i Vichy to naglašava.

Zdrava je koža dom preko 500 različitih vrsta bakterija. Populaciju mikrobioma čine bakterije, kvasci, gljivice i virusi koji žive na površini kože u okviru ekosustava poznatog kao "mikrobiom".

Mikrobiom svake osobe je jedinstven, pa čak jedna osoba može imati različite mikroboime (npr. ispod pazuha, na bedrima i vlasištu). On se mijenja s godinama, ovisno o okruženju, prehrani, unesene lijekove, te ovisi o vanjskim čimbenicima poput vlage, temperature i pH. 

Ono što sam ja primjetila jest da kod mene do neuravnoteženosti mikrobioma dolazi kad sam pod stresom, te u jesen i zimu, s početkom sezone centralnog grijanja koje loše utječe na moju seboreju. 

Vichy obećava da se njihovim šamponima iz linije protiv prhuti vraća ravnoteža unutar mikrobioma vlasišta i da rješavaju problem prhuti, svrbeža i Malassezie (koja uzrokuje upale vlasišta i koja je povezana sa seborejom koja mene muči).


Godinama sam kad bi zagustilo koristila Sensitive verziju ovog šampona (recenziju možete pročitati ovdje), a proljetos sam prvi put probala ovu verziju šampona i nastavila ga koristiti po potrebi. Osobno ne koristim šampone protiv prhuti na redovnoj bazi nego kad osjetim potrebu, a ovaj šampon je idealan za to jer daje brze rezultate i ako je situacija kritična preporučam vam uvijek ovu verziju ispred sensitive verzije koja je jednako učinkovita, no do tih rezultata se dolazi nešto sporije.

Za razliku od sensitive verzije, koja se može koristiti stalno, ova verzija se koristi kao tretman kroz 4 tjedna. Iz Vichy-ja obećavaju da uklanja perut već od prvog korištenja, smiruje svrbež i djeluje preventivno - zaustavlja ponovnu pojavu peruti. 

Preporuča se prilikom prvog šamponiranja ostaviti šampon da djeluje oko 2 minute, dok ga prilikom drugog šamponiranja koristite kao i svaki drugi šampon. 


Moj najveći problem osim ljuskanja vlasišta je svrbež i iskreno, on me puno više smeta (a zahvaljujući njemu si još više razderem vlasište i sama uzrokujem perut), a ovaj šampon je čudo kad je rješavanje tog problema u pitanju, svrbež nestaje od prvog pranja, a kako se nikad ne dovedem do jakog ljuskanja kože, i perut nestaje od prvog pranja. 

U sastavu su uz Selen Disulfid (koji je aktivan sastojak protiv peruti), antioksidans tokoferol (vitamin E), salicilna kiselina (koja radi blagi kemijski piling) i ceramid R. Oni svi zajedno rade na obnavljanju mikrobioma vlasišta.

Sastav:

Kad su šamponi protiv prhuti u pitanju, uvijek me bilo strah da će mi kosa nakon korištenja izgledati kao slama. S Vichy šamponima je taj strah bio potpuno bezrazložan - na donjoj slici možete vidjeti kako izgleda moja kosa nakon upotrebe Vichy šampona protiv peruti (naravno, uz uporabu moje standardne maske za kosu). Lagana je, mekana i sjajna, nimalo nalik slami. 

Ono što me posebno veseli jest i to što sam ovu liniju preporučila mnogima i dobila natrag 100% pozitivne povratne informacije. Znam koliko svrbež vlasišta i perut mogu biti neugodni i sretna sam što postoji efikasno rješenje za to. 


Vichy šamponi su definitivno moj spas za seboreju i kad god imam problema s time, posežem za njima. Ovi šamponi su sastavni dio moje kupaonice već godinama i svakako tamo ostaju i dalje jer su moj sigurni partner u borbi protiv seboreje, odnosno svrbeža vlasišta i peruti. 

Cijena Vichy šampona je oko 105 kn za 200 ml, a trenutno je u ljekarnama akcija gdje je dostupno veće pakiranje šampona - 390 ml po preporučenoj cijeni od 128,84 kn.

Jeste li isprobale Vichy Dercos šampone protiv prhuti? Imate li takvih problema i koji šampon je vaš spas u takvim situacijama?

*PR uzorak (iskustva napisana u recenzijama na ovom blogu su iskrena neovisno o porijeklu proizvoda.)

CONVERSATION

2 komentari:

  1. Sad si me uvjerila da mi treba ovaj šampon, vjerojatno idem po to veće pakiranje odmah :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Istu muku mucimo, obozavam ovaj sampon i uvijek mu se rado vracam :)

    OdgovoriIzbriši