Caudalie Moisturizing mask - a little make up obsessed

Caudalie Moisturizing mask

Kako je moja mješovita koža sklona dehidraciji, uvijek s velikim zanimanjem pratim proizvode za hidrataciju, a maske za hidrataciju su posebna kategorija proizvoda koje volim (isprobavati). 

Caudalie Hidratantna maska je najnoviji dodatak mojoj kolekciji proizvoda za hidrataciju kože, a u nastavku posta možete pročitati kakve je dojmove ostavila na mene (i moju kožu).


Krema dolazi u (meni) lijepoj ambalaži, tubici s drvenim čepom u količini od 75 ml i po cijeni od oko 180 kn (koja kuna manje). 

Ono što mi se sviđa jest što proizvod ima zaštitnu foliju preko rupe kroz koju izlazi proizvod, tako da možete biti sigurne da je krema nekorištena, a isto tako i da joj nije počeo teći rok korištenja nakon otvaranja u ljekarni (ili drogeriji - možete ju naći i u Muller drogerijama), a praktičnost tubice mislim da ne treba posebno naglašavati - kako iz higijenskih, tako i iz ekonomskih razloga (proizvod možete iscijediti do zadnje kapi).

Sama tekstura maske je bogata, riječ je o gustom proizvodu koji se unatoč tome lagano nanosi na lice. Ima blagi miris, tipičan za Caudalie proizvode iz linije za njegu lica.

Po uputstvima se maska nanosi u debljem sloju na lice, te ostavlja na njemu 15-ak minuta nakon čega se višak odstranjuje kozmetičkom maramicom, no ja ovu, kao i svaku drugu masku za hidrataciju koristim u srednje debelom sloju preko noći. 


Iz Caudalie kažu da ova maska intenzivno njeguje, rehidrira i umiruje suhu kožu lica i u samo nekoliko minuta ju čini mekanom, rehidriranom i osjećaj zatezanja nestaje. Sprječava dehidraciju, te vraća koži sjaj. 

Kao što sam već napisala, moja koža je mješovita, no sklona dehidraciji. Osim toga, sklona sam komedonima, imam seboreični dermatitis, a javlja mi se i crvenilo oko nosa u hladnijem dijelu godine.

Iako sam imala svoje favorite, kako volim Caudalie, odlučila sam isprobati ovu masku i nisam pogriješila!

Uistinu radi ono što obećava, hidratizira kožu, sprječava dehidraciju (iako je ova zima za sada bila više-manje blaga, moji problemi s dehidracijom se inače javljaju s početkom sezone grijanja - ove godine nemam takvih problema), reducira crvenilo (no ono ipak ne nestaje u potpunosti), a koža je mekana.

Uz sve to, nije mi izazvala ni nikakve probleme poput komedona ili iritacija.


Maska sadrži 85,5% prirodnih sastojaka, ne sadrži parabene, sulfate ni ftalate, kao ni mineralna ulja, sastojke životinjskog podrijetla, a proizvod nije ni testiran na životinjama. 

U sastavu je vinolevure koji sadrži beta glukan te zadržava vodu kako bi spriječio dehidraciju i poboljšao imunološku obranu kože, ulje sjemenki grožđa koja njeguju, te hijaluronsku kiselinu koja hidratizira. 

Sastav Caudalie hidratantne maske: 

Water, Glycerin*, Isononyl Isononanoate, Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil*, Sorbitan Stearate*, Peg-100 Stearate*, Glyceryl Stearate*, Ceteth-20*, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Squalane*, Cetyl Alcohol*, Cetyl Palmitate*, Dimethicone, Butylene Glycol*, Ci 77891 (Titanium Dioxide), Sodium Dehydroacetate, Caprylyl Glycol, Polysorbate 60*, Parfum (Fragrance), Tocopherol*, Carbomer, Sodium Phytate*, Sodium Hydroxide, Scutellaria Baicalensis Root Extract*, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Sodium Carboxymethyl Beta-Glucan, Sodium Hyaluronate, Hexyl Cinnamal, Linalool, Limonene, Benzyl Benzoate, Citronellol. *Plant Origin.


Sve u svemu, iako sam imala svoja dva favorita kad su maske za hidrataciju u pitanju, s kupnjom ove maske nisam pogriješila i dobila sam još jednog favorita - masku koja njeguje moju kožu, štiti ju od dehidracije i ostavlja ju predivno mekom i elastičnom. Vjeurjem da bi ova maska odgovarala baš svima kojima nedostaje hidratacije, no kao i uvijek, preporučam vam da prije kupnje probate tester - znam da ih imaju u Farmacia ljekarnama. 

Jeste li vi isprobale ovu masku? Koji su vaši dojmovi? Kako se vi borite protiv dehidracije? Imate li neku preporuku?

CONVERSATION

8 komentari:

  1. Joj samo dodajem jednu po jednu na spisak. Misim da ću celu jednu platu ostaviti kad budem dolazila u Zagreb samo za Caudalie maske. :D :D Meni je za hidrataciju od drogerijskih stvari ok dobri stari Balein Aqua serum, a od malo (malo više :D) slupljih GlamGlow Thirstymud Hydrating maska. Stvarno vredi svaku paru.:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj nikako se ne mogu odvažiti na kupnju Glamglow maske, a samo pohvale slušam i čitam na njen račun :)
      A od Caudalie maski ti svakako preporučam i glikolnu, nije još došla na red za recenziju, ali izvrsna je ♥

      Izbriši
  2. Ufff, ovu sam masku koristila u dva navrata, i moram reći da se radi o jedinom, ali jedinom Caudalie proizvodu koji me totalno razočarao. Znaš da obožavam hrpetinu njihovih proizvoda, tako da me ova maska masovno iznenadila jako lošim učinkom. Moja je koža dehidrirana i uvijek naginje suhoj, tako da se za mene po opisu činila idealna, ali na mojoj koži nije radila ama baš ništa dobrog. Dapače, isušivala me (apsurdno, znam) i naglašavala mi borice koje inače nemam. Upijala mi se nije uopće, bila mi je izuzetno ljepljiva na koži i jako čudne teksture, do te mjere da sam je dva puta bacila. Prvi put jer sam bila uvjerena da sam kupila pokvaren primjerak, a drugi put jer sam joj odlučila dati još jednu priliku i uvjerila se da je jednostavno takva. Mojoj koži nikako ne odgovara, dapače, dala bih joj čistu jedinicu što se tiče učinka. Btw, moje se iskustvo odnosi na maske u starom pakiranju, ne znam jesu li s novim pakiranjem poboljšali i formulu, iako sam čula da nisu, i da je formula ostala ista. :( Šteta, jer ostale 3 Caudalie maske su mi odlične! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čitam i mislim si kako si možda naišla na neku pokvarenu, a onda čitam dalje i vidim da si ju opet kupila i da ti je opet bila preloša :o
      Baš mi je žao, ajde još da nije djelovala, ali da te još i isušivala, baš užas :/
      I koliko sam uspoređivala, čini mi se d aje ostala ista formula, tako da nemoj opet isprobavati :D

      Izbriši
  3. Imam. Ali jos nisam isprobala, jer hej, prvo treba poslikat za blog, a bas imam problema s foticem :/
    Nisam ni sumnjala da nije dobra. Imam i druge dvije, ali takodjer jos cekaju. Doduše, trenutno koristim Pai pa niti nisu dosle na red

    OdgovoriIzbriši
  4. Caudalie je brend koji rijetko kad razočara, tako da vjerujem da je i ova maska odlična te ju nabavljam nakon što potroši trenutno voljenu Nuxe :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, i za mene je Caudalie izvrstan (jedini proizvod koji me nije oduševio je micelarna, ali nije ni ona bila loša) ♥
      Mene ta tvoja Nuxe jako zanima :)

      Izbriši