The Emu Oil Well Moisturizing Eye Cream - a little make up obsessed

The Emu Oil Well Moisturizing Eye Cream

Kako godina proizvodnje, nošenje leća i rad na kompjuteru uzimaju svoje, počela sam tražiti što bolja rješenja kad je u pitanju njega okoloočnog područja. Isprobala sam dosta okoloočnih krema, o mnogima sam i pisala (možete sve recenzije vidjeti na ovom linku), no nekako mi vrag ne da mira i uvijek tražim nešto novo, nešto divlje :D
Tako sam došla i do The Emu Oil Well Moisturizing Eye Cream. Recenzije koje sam čitala, kao i dojmovi žena koje znam su bile pozitivne, tako da sam ju odlučila isprobati (dvoumila sam se između nje i Kiehl's Avocado kremice, no odlučila sam biti racionalna i početi s jeftinijom varijantom). Jesam li pogriješila - pročitajte u nastavku :)


Krema dolazi u skromnom pakiranju, kutijica je jednaka kao za Melem i moram priznati da mi se nimalo ne sviđa. Em zbog materijala, em zbog toga što je riječ o teglici, no dobro, na sve to čovjek može zažmiriti ako je sadržaj dobar :)

Količina u kojoj proizvod dolazi je netipična - riječ je o 25 grama proizvoda za koje ćete morati izdvojiti 8,95 funti. Riječ je, dakle, o poprilično povoljnom proizvodu. Nažalost, nema je za kupiti kod nas, no tu je Feelunique odakle sam i ja naručila svoj primjerak.


Teksturu ove kremice bih nazvala srednje bogatom. Nije od onih koja će se odmah upiti u kožu (ukoliko vam okoloočno područje nije ekstremno suho), no kroz koju minutu (ukoliko ju nanesete u tanjem sloju) ćete biti spremni za make up. Osobno ju ne koristim u dnevnoj, već u noćnoj njezi jer ipak za dan biram laganije kreme - kako bih mogla odmah po nanošenju kreme nanositi i šminku (jer svaka minuta mi je dragocjena ujutro).

Ukoliko ćete njuškati kremicu, osjetit ćete miris, ne znam kako bih ga opisala, nije da je ne znam kako fin, no nije ni neugodan i ono najvažnije - ne osjeti se nakon nanošenja niti iritira oči, čak ni osjetljive poput mojih.


A sad efekt na koži. Kao što sam napisala, nisam najmlađi cvijet, nosim leće, premalo spavam i jako puno gledam u ekran, moja koža oko očiju je suha, dodatno ju isušujem korektorima i puderima koji fiksiraju taj korektor, a tu su i podočnjaci. 

Ova krema predivno hrani moje područje oko očiju, koža je ujutro nahranjena, a najbolje vidim da je riječ o dubinskom hranjenju nakon umivanja. Naime, s nekim drugim kremama, čim se ujutro umijem, nemam više osjećaj nahranjenosti, nego okoloočno područje vapi za kremom. Otkad koristim Emu kremicu, to nije tako. I nakon što se umijem, koža ne zateže. Tog sam postala svjesna tek nakon što sam se par puta nakon što sam nanijela korektor sjetila da nisam stavila nikakvu kremicu ispod. 

Iako sam svjesna da jedino što rješava moje podočnjake je dovoljno sna (što si priuštim samo na moru), uvijek se razveselim kad nađem neku kremicu koja ih blago posvjetli. Ova kremica je jedna od tih. Dakle ne mogu reći da mi je riješilo podočnjake, ali da okoloočno područje generalno izgleda bolje, to mogu. 

Generalno područje oko očiju djeluje nahranjeno, svjetlije, a vidim da je i koža elastičnija. 

Nije mi izazvala milije, kao ni iritacije bilo kojeg tipa.


U sastavu je ulje emu-a koje sadrži vitamine A i E, te omega kiseline, kokosovo ulje, aloe vera, shea maslac i hijaluronska kiselina koji hrane kožu, te retinyl palmitat koji je tu za "peglanje" borica.

Jako dobar sastav, izvrsna cijena, kao i izvrstan efekt koji ova krema pruža okoloočnom području su razlozi zašto mislim da nitko tko kupi ovu kremicu neće ostati nezadovoljan. Iako će mi ovih 25 grama potrajati jako dugo, već sada mogu reći da ću ovu kemicu opet kupiti jer sam ostala oduševljena.

Jeste li isprobale ovu kremicu? Koja krema je vaš favorit za njegu okoloočnog područja?

CONVERSATION

16 komentari:

  1. Ovo mi zvuči obećavajuće! Šteta da se oko pakiranja nisu više potrudili..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, pakiranje je baš bezveze, ali sama kremica je tako dobra da sam ga odlučila zanemariti :)

      Izbriši
  2. Ovu nisam isprobala, ali trenutno koristim od Loko prirodna kozmetika okoloocnu kremu i jako jako sam iznenadena... Pozitivno, jel 😊 zapravo, kad bolje razmislim, cini mi se da je to prva krema s tom namjenom cijim koristenjem stvarno i vidim nekakav efekt... Otprilike slican ovom gore opisanom, izvrsno nahranjeno podrucje oko ociju, bez zatezanja i iritacija, sitne borice koje su se pocele pojavljivati su nekako zagladene i jos k tome je sve skupa krasno posvijetljeno, bez naznaka tamnih krugova 😀 bas, bas sam zadovoljna! Krasan proizvod za malu cijenu!! 👌🏻

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tvoj opis efekta djeluje sličan ovoj kremici :) Loko Oko mi je dugo na listi za probu, ne znam kako sam nju zaboravila uzeti kad sam birala koju ću kremicu :)
      Probat ću je jednom prilikom :)

      Izbriši
  3. Ja sam u potrazi za dobrom kremom. Imam normalnu kozu pa mi sve one dovoljno njeguju, no ono sto ja zelim je da mi ukloni ili barem smanji te iritantne linije. Jer nisam najmladji cvjetak ni ja, jel :D nisu to bore pa sam uvjerenja da bi ih neka dobra krema trebala ukloniti. Kakva je ova po tom pitanju? Svakako si me zainteresirala za ovu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dehidracijske linije su smanjene čim je koža dobro nahranjena (dakle radi nešto), ali za prave bore misilim da spasa nema s kremama :)

      Izbriši
  4. Prodala si mi je!! :)
    I meni je sa godinama okoloočno područje sve zahtjevnije, dosad mi je ok bila nuxe kremica, ali zadnja 2-3 tjedna mi je koža bila toliko suha da me jedino bepanthen augen krema spašavala :-/
    hvala ti na ovoj recenziji, naručujem što prije jer ova krema zvuči kao spas za sve moje probleme, hahah :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ova je puuuuuno hranjivija od Nuxe kremice, vjerujem da će ti biti dobra :)

      Izbriši
  5. Kako i sam i sama stalno u potrazi za što efikasnijom i hranjivom okoloočnom kremicom znam kako je dobro pronaći neku s kojom si zadovoljna, a da je prihvatljivog cjenovnog ranga :D Ova je svakako vrijedna pažnje i nadam se da će biti prilike za probu. Jedno duže vrijeme sam navučena na clinique all about eyes rich pa je lovim na raznim akcijama :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I sama obožavam Clinique AAE Rich, tako da ti preporučam da obavezno probaš i ovu :)

      Izbriši
  6. Čini se baš dobra, a ja trenutno koristim iz Anew linije od Avona onu 2 u 1 kremicu i mogu ti reći da je odlična, a i bude na sniženjima jako povoljna.. Ovaj dio za hidrataciju je zadovoljio sve moje potrebe, koristim je u noćnoj njezi i ujutro baš kao što i ti kažeš kad se umijem tek onda primjetim koliko mi hrani to područje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moram pogledati i tu kremicu, hvala ti na preporuci :)

      Izbriši
  7. Prvu rečenicu kao da sam ja pisala, skroz se pronađoh :D Slažem se da ova kremica divno hrani kožu oko oka i baš sam bila zadovoljna efektima koje je davala. Ambalaža jeste bezveze, ali sve ostalo mi je pun pogodak! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, da, to su ti problemi :D
      I slažemo se oko efekta, jedino što ne valja je ambalaža, ostalo je stvarno pun pogodak ♥

      Izbriši
  8. Nema šanse da ne pročitam recenziju okoloocne kremice :-) Zvuči dobro i već sam čula pohvale za nju

    OdgovoriIzbriši
  9. E super što ne izaziva milije, valjda ne bi ni meni :) Imat ću ju na wishlisti!

    OdgovoriIzbriši