Uriage pjena za lice - a little make up obsessed

Uriage pjena za lice

Kako je moja mješovita koža sklona dehidraciji, uvijek sa strahom počinjem isprobavati nove umivalice za lice jer su upravo one te koje najčešće isuše moju kožu. Upravo to je razlog zašto ih koristim samo prilikom skidanja šminke, dok ujutro lice čistim samo micelarnom vodom.

Uriage pjena za lice* se našla u mojim prošlomjesečnim favoritima (klik za post), pa vam je odmah jasno u kojem će smjeru ići recenzija :)


Pjena je pakirana u prozirnu plastičnu bočicu zapremnine 150 ml za koje ćete morati izdvojiti 99 kn.
Kao i svaka pjena za lice, i ova ima pumpicu koja tekućinu pretvara u pjenu. Pumpica funkcionira savršeno i bez problema ćete moći dozirati proizvod. Osobno koristim 2-3 potiska za čišćenje lica i vrata. 

Pjena ima blagi, nježni miris, ništa napadno, a nestaje s ispiranjem pjene s lica.


Tekstura je uistinu lijepa, lagana, pjenasta (čudna li čuda kad uzmemo u obzir da je riječ o pjeni :D). Lijepo se razmazuje na licu i stvarno je nije potrebno puno da bi se postigla maksimalna učinkovitost.

Sad ću vam objasniti što kod mene znači maksimalna učinkovitost - na dnevnoj bazi ne koristim pretešku šminku, laganiji puder ili BB kremu, rumenilo, neutralne boje na očima, ponekad tuš za oči i maskaru. S tim da moram naglasiti da šminku s očiju skidam micelarnom vodom, a tek onda prekazim na čišćenje ostatka lica pjenom. Za potrebe testiranja sam ju koristila bez Foreo Lune, međutim ja ju na svakodnevnoj bazi koristim u kombinaciji s njom. Taj lagani make up (izuzev onog s očiju) skida izvrsno, stvarno je efikasna. nakon korištenja prođem još jednom blazinicom po licu i na njoj ne bude nikakvih ostataka make up-a.

Kada koristim jači puder (Estee Lauder Double Wear), prethodno očistim lice i micelarnom jer za takav puder ova pjena samostalno neće biti dobra, no to joj nije mana jer nijedan proizvod za odstranjivanje make up-a ne skine tako lako tvrdokoran puder poput ELDW.


Osim toga što je efikasna po pitanju šminke, mene je oduševila zato što mi nije nimalo isušila kožu (a veljača je baš bila nepredvidiva i vjetrovita, što je idealno za dehidraciju kože), nije ju iritirala niti izazvala bilo kakvu negativnu reakciju.

Pjena je inače namijenjena normalnoj do mješovitoj osjetljivoj koži i mislim da će upravo tim tipovima kože najviše odgovarati, masnoj će možda biti preblaga, dok suhoj ionako ne bih preporučila pjenaste čistače.

Sastav:
Aqua (Water), Decyl Glucoside, Butylene Glycol, Sodium Cocoyl Glutamate, Glycerin, Sodium Methyl Cocoyl Taurate, Parfum (Fragrance), Peg-40 Hydrogenated Castor Oil, Phenoxyethanol, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Benzoic Acid, Citric Acid, Polyquaternium-10-Sodium Acetate, Sodium Chloride, Punica Granatum Fruit Extract. 


Sve u svemu, meni se ova pjena jako svidjela. izvrsno radi svoj posao u smislu odstranjvanja make up-a ili nečistoća, nježna je i nimalo isušuje, tako da je riječ o jednom od meni boljih proizvoda za umivanje.

Jeste li probale ovu pjenu? Volite li inače takve proizvode? Koja je vaša omiljena umivalica?

*PR uzorak (iskustva napisana u recenzijama na ovom blogu su iskrena neovisno o porijeklu proizvoda.)

CONVERSATION

5 komentari:

  1. Ja koristim baleinu pjenu, s tim da imam (preko zime) izrazito suhu t zonu dok je ostatak koze oke. Trenutno sam u potrazi za umivalicom koja nece isusiti moju t zonu a ipak ce biti ucinkovita. Ne znam da li bi ovu probala, djeluje mi oke.

    OdgovoriIzbriši
  2. I ja jako volim ovu umivalicu, potpisujem sve napisano.. ^_^ Nego, spomenula si ELDW - jel namjeravaš možda tipkati recenziju? Volim tvoje recenzije pudera i korektora, pa me baš zanimaju dojmovi.. A možeš ih i vodje ukratko napisati.. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala ti na tako brzoj recenziji!Nakon sto potrosim zalihe kupujem ovu..Inace su mi najdraze upravo pjene,trenutno koristim Melvitinu.

    OdgovoriIzbriši
  4. Koristim ovu pjenu za umivanje lica i potpisujem sve što si napisala. Savršena je!

    OdgovoriIzbriši
  5. koristim nivea pjenu za umivanje!

    OdgovoriIzbriši