Maybelline #makeithappen week: Maybelline Color Tattoo Creamy Mattes - a little make up obsessed

Maybelline #makeithappen week: Maybelline Color Tattoo Creamy Mattes

Ovaj tjedan sam odlučila posvetiti Maybelline proizvodima, pa sam ga i nazvala #makeithappen week. #makeithappen je novi slogan Maybelline-a koji nam je predstavljen prije nešto više od mjesec dana, a jedan od novijih proizvoda u asortimanu su i Cremy Mattes Color Tattoo sjenila.

O nijansi Creme de Rose sam već pisala (klik za recenziju), ta nijansa se našla i među favoritima godine (klik za post), a sada je red da se dotaknem i ostalih nijansi i prenesem vam moje dojmove.


Color Tattoo linija kod nas sad broji sveukupno 12 nijansi od kojih ja imam 10 komada što vam dovoljno govori o tome koliko volim ova sjenila.

Ne znam zašto, ali do prije par godina nisam previše doživljavala Maybelline proizvode, no sad me redovito oduševljavaju svojim proizvodima koji su izvrsni za drogerijski rang, no neki i odskaču od tog drogerijskog ranga kvalitetom, no naravno, ne i cijenom. 

Sjenila iz ove linije krasi izvrsna trajnost i pigmentiranost (izuzev ljubičastih nijansi, no o tome u nastavku), pa su iz tog razloga među meni najdražim Maybelline proizvodima.


Ambalaža je kod Maybelline Color Tattoo Creamy Mattes* ista kao i kod ostalih MNY Color Tattoo sjenila, pa se tu neću previše zadržavati.
Najčešće ih nanosim sintetičkim plosnatim kistom jer mi se takav oblik pokazao najboljim.

U ovom postu je riječ o 4 nijanse: 93 Creme de Nude, 91 Creme de Rose, 97 Vintage Plum i 98 Creamy Beige.


91 Creme de Rose je moj apsolutni favorit i mislim da će ovo biti jedno od rijetkih sjenila koje ću potrošiti do kraja - i to u rekorodnom roku. Koristim ga skoro pa svakodnevno, blio kao bazu za druga sjenila, bilo u situacijama kad sam lijena, pa mi samo treba nešto što će mi neutralizirati kapak. Već sam vam linkala recenziju, pa se neću previše zadržavati na ovoj nijansi.


93 Creme de Nude je dupe za MAC Soft Ochre. Riječ je o toplijoj, žućoj nijansi od prethodnog sjenila, pa će bolje pristajati toplim tonovima, no sasvim dobro pristaje i meni koja sam neutralna prema hladnom. Kao i prethodnu nijansu, i ovu krasi dugotrajnost na kapku, te također može proći kao baza za sjenila - i tu funkciju obavlja izvrsno. Sjenila su preko ove nijanse pigmentiranija i duže drže.


98 Creamy Beige me se nije naročito dojmila, najviše zbog same nijanse, no to je sve stvar ukusa. Riječ je o nijansi koja nije ni bež ni smeđa, pa mi nije takva da bih ju samostalno nosila, a upravo tako najviše volim nositi Color Tattoo sjenila jer mi je to spas za brzinsko šminkanje ili za dane kad mi se baš i ne da šminkati. 

97 Vintage Plum je nijansa od koje sam jako puno očekivala, a koja me najviše razočarala. Naime, boja je predivna u ambalaži, međutim prilikom nanošenja i nije baš. Nanosi se neravnomjerno i jako se teško blenda. Definitivno su im ljubičasta sjenila najlošiji dio ove linije, to sam zaključila još kod ljubičaste nijanse iz redovne linije - Endless Purple (klik za swatch). 

L-R: 93 Creme de Nude, 91 Creme de Rose, 98 Creamy Beige, 97 Vintage Plum

Sve u svemu, ove mat nijanse u jako lijepo osvježenje i dodatak Maybelline kolekciji i jako sam sretna što su došle kod nas. Naravno, vaš odabir ovisi prvenstveno o vašim preferencijama, no dok s nijansama 93 Creme de Nude, 91 Creme de Rose i 98 Creamy Beige(ukoliko vam se sviđaju takve nijanse) nećete pogriješiti, za nijansu 97 Vintage Plum vam ipak preporučam da ju preskočite jer se stvarno nije iskazala i nije lako s njom raditi. 

Jeste li vi isprobale Maybelline Color Tattoo Creamy Mattes sjenila? Koji su vaši dojmovi i favoriti?

*PR uzorak (iskustva napisana u recenzijama na ovom blogu su iskrena neovisno o porijeklu proizvoda.)

CONVERSATION

6 komentari:

  1. Creme de Rose obožavam! Nosim ga svaki dan zadnja 4 mjeseca-savršena je podloga za sjenilo. Ne mrda preko 12h!

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni su nijanse savrsene! Bas bih volela da ih isprobam s obzirom da citam samo pozitivne kritike na njihov racun :) Ova ljubacsta mi je savrsena :)

    OdgovoriIzbriši
  3. imam sve mat nijanse osim Vintage Plum i nju nisam kupila baš zbog patchy nanošenja. odlične su mi. Creamy Beige znam nositi uz Nude ili Rose tako da ju stavim u pregib kapka i ispod donjih trepavica, daje odličnu dimenzionalnost očima :)

    ( btw krivo su ti poredani nazivi u zadnjem swatchu, L-R ide: Creme de Rose, Creme de Nude, Creamy Beige pa Vintage Plum? )

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj, hvala ti, uopće nisam skužila da sam ih krivo poredala ispod swatcha :)))

      Vidiš, probat ću i ja tako kombinirati creamy beige :)

      Izbriši
  4. ova sjenila nisam još probala no prijašnja mi klize s kapaka unatoć bazi :(

    OdgovoriIzbriši
  5. Toliko sam dobrih stvari čula o tattoićima da jednostavno ne znam kako to da ih još nisam isprobala. Morat će se to promjeniti što prije meni se čini :D

    OdgovoriIzbriši