Jutarnja njega kože - jesen 2016. - a little make up obsessed

Jutarnja njega kože - jesen 2016.

Početkom sezone centralnog grijanja, kao i s hladnijim danima, mijenjam njegu kože. Moja koža je mješovita, osjetljiva, sklona dehidraciji, ali i komedonima i još sam u 30+ kategoriji što su razlozi da pažljivo osmišljavam svoju beauty rutinu. Dok danju ipak zadržavam laganije teksture, koje će biti dobra podloga za make up, u noćnima ipak biram bogatije teksture kako bi se koži vratila potrebna vlaga. U ovom postu će biti riječ o jutarnjoj rutini, dok ću o večernjoj napraviti poseban post.


Jutro počinjem čišćenjem lica. Velika sam spavalica i odgađam buđenje što više mogu, tako da se ujutro trudim biti što brža, sa što manje koraka, dok u večernjoj njezi puno više uživam i posvećujem joj više vremena. Iz tog razloga, jutrima obično ne koristim uređaje (Foreo, Magnitone), nego samo ostatke noćne njege/višak sebuma (ako ga ima) odstranim Uriage micelarnom vodom za normalnu i suhu kožu. Sve tri verzije ove micelarne vode su mi izvrsne i ne vidim neku veliku razliku u njima, no ipak sam se za ovaj hladniji dio godine odlučila za ovu varijantu, zlu ne trebalo (da se dogodi isušivanje). Recenziju sam pisala ovdje, a to što ju ponovno kupujem dovoljno govori koliko mi se sviđa.


Moram napomenuti i da nije moja ljubav prema spavanju jedini razlog zašto ujutro ne koristim uređaje - generalno pokušavam što manje koristiti vodu na licu jer je zagrebačka voda izuzetno tvrda i isušuje, pa zato ujutro radije koristim micelarne.


Nakon toga slijedi serum odnosno fluid, ovisno o danu. Trenutno kombiniram 2 proizvoda: Novexpert Booster serum s vitaminom C* i Vichy Slow Age.* Zašto kombiniram? Zato jer je serum s C vitaminom dovoljno nanijeti svaki drugi dan, pa radije to kombiniram s drugim sastojcima kako bih izvukla najbolje od moje kože. O Novexpert serumu nisam još stekla konačan dojam, no mogu reći da mi se sviđa blistavost koju daje licu. Vichy Slow Age mi se sviđa jer sadrži SPF25, pa je dobra zaštita, u obliku fluida je, sadrži ekstrakt korijena bajkalske kapice koja ima antioksidacijsko djelovanje, probiotički sastojak bifidus koji jača barijeru kože. Mislim da će i ovaj proizvod dočekati svoju recenziju na blogu, no za sada mi se sviđa.


Kako mi Novexpert serum ne pruža dovoljno hranjivosti zadnjih dana, otkad je zahladilo, u rutinu sam, u dane kad ga koristim, ubacila i Avene Tolerance Extreme emulziju.* Riječ je o liniji proizvoda koji su namijenjeni osjetljivoj koži, te koji sadrže maksimalno 7 sastojaka. Kako je moja koža osjetljiva, rado sam se odlučila na isprobavanje ovog proizvoda. Za sada mogu reći da me dovoljno hidratizira, da je izuzetno ugodna na koži i da mi nije izazvala nikakvu iritaciju. Recenziju ću napisati nakon što ju pošteno isprobam.


Za okoloočno područje je moj dnevni odabir La Roche-Posay Toleriane Ultra Contour Yeux. Riječ je o kremi namijenjenoj osjetljivim očima i okoloočnom području. Nisam više najmlađi cvjetak, nosim leće, jako puno buljim u ekran, a i premalo spavam, a ova okoloočna mi se pokazala kao pun pogodak. Recenziju možete pročitati ovdje.


Ne znam hoće li se s dolaskom još hladnijih dana što mijenjati, no za sada ovi proizvodi u potpunosti zadovoljavaju sve potrebe moje kože, neovisno je li riječ o hidrataciji ili aktivnim sastojcima koji pomažu koži da izgleda ljepše i koji ju štite od vanjskih utjecaja.

Koje proizvode vi koristite? Kako izgleda vaša jutarnja rutina?

*PR uzorak (iskustva napisana u recenzijama na ovom blogu su iskrena neovisno o porijeklu proizvoda.)

CONVERSATION

8 komentari:

  1. Sviđa mi se ova okoloočna kremica :) Ja koristim LRP duo+ kremicu i Caudalie Vinosource sos serum za hidrataciju i zadovoljna sam baš :)

    OdgovoriIzbriši
  2. dakle, spadamo u istu kategoriju, osim vichy proizvoda ni jedan drugi nam nije zajednički. godine, spavanje, minimum proizvoda i ostalo nam je skroz zajedničko :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, mislim da je nespavanje i životni stil mnogima zajednički :)

      Izbriši
  3. Ja koristim kozmetiku na bazi aloe vere...baš sam danas završila post o svojoj jutarnjoj njezi tako da ćeš je i ti kroz koji dan čitati..
    Novexpert već duže vremena škicam.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Novexpert ima super proizvoda, ako ćeš biti u mogućnosti, isprobaj :)

      Izbriši
  4. Napisala sam cijeli roman, ali mi nije htjelo objaviti!
    Ukratko, kako nas dvije imamo isti tip kože, vjerujem da će mi neki od ovih proizvoda odgovarati. Avene Tolerance Extreme emulziju obožavam, trošim već drugu bocu, čak sam je dala i kćerki tinejdžerici

    OdgovoriIzbriši