New in 2016. - listopad - a little make up obsessed

New in 2016. - listopad

Početak mjeseca je uvijek vrijeme za novi new in post. Našlo se dosta toga, što kupljenog, što dobivenog od mojih beauty partnera. Većinu proizvoda već isprobavam tako da vas uskoro očekuje puno recenzija novih proizvoda. 



Za njegu kože sam ponovila kupnju Alpa H Balancing Moisturiser and Gentle Exfoliant. Ovo je proizvod koji se ponovno našao među mojim favoritima mjeseca, a recenziju ste mogli pročitati u ovom postu

Osim toga sam uzela i COSRX Blackhead Power Liquid, losion s BHA kiselinama koji se također našao u postu o favoritima mjeseca. Recenzija će biti kada ga pošteno isprobam.



Stigle su mi Vichy maske:* Maska s glinom za pročišćavanje pora, Hidratantna maska za umirivanje kože te Mineralna maska za blistav izgled kože. Testiranje je u tijeku :)


Nuxe Reve de Miel balzam za usne* ove godine ima tri LE pakiranja, a ja sam dobila preslatko rozo, Glam pakiranje. Moju recenziju ste mogli pročitati ovdje


Dugo nisam kupovala Dove proizvode, a volim njihove gelove za tuširanje, pa sam uzela Dove PURELY pampering i care&oil gelove za tuširanje, a kako se u DM-u uz kupnju 3 proizvoda dobivao na poklon kišobran, uzela sam i Dove Silk Dry dezodorans


Obnovila sam i zalihe dragog mi Nivea Powder Touch dezodoransa. Ovo mi je omiljeni svakodnevni dezodorans i koristim ga već godinama. 


Stigao mi je i divan Avon Life by Kenzo Takada* miris i Avon Advanced Techniques šampon za volumen.*


Stigao mi je i Beauty Box*, u kojem se našlo nekoliko zanimljivih proizvoda i nekih malo manje zanimljivih, no generalno mi je Beauty Box trenutno najbolji hrvatski beauty box. Ok, moglo bi biti malo manje Nivee, no nadam se da će i drugi brandovi prepoznati ovaj koncept i da će se samim time više rotirati proizvodi odnosno brandovi. 


Stiglo mi je i nekoliko The Balm proizvoda*: Betty-Lou Manizer, Autobalm, Cabana Boy i What's Your Type maskara.


Stigla su mi i dva Couleur Caramel laka za nokte*, kao i tekuće sjenilo.* O ovim proizvodima ću vam sigurno pisati :)


NYX je povodom otvaranja poslao prekul pozivnicu, a unutra se našlo i nešto kozmetike: NYX Liquid Suede u nijansi Tea & Cookies*, kojeg sam često nosila proteklog mjeseca, zatim NYX Full Throttle ruž u nijansi Lethal Kiss *i NYX Propel My Eyes maskara.*


Sve ovo mi nije bilo dovoljno, pa sam kupovala još malo dekorative: Colourpop Lippie Stix u nijansi Poppin, zatim Colourpop Monster highlighter, te Colourpop Ultra Matte Liquid lipstick u nijansi Mars, zatim NYX Lingerie u nijansi Ruffle Trim (možete ga vidjeti na meni na Instagramu), Aura umjetne trepavice 10 Slightly Mightly, te H&M Precision Sponge o kojoj sam pisala ovdje.


To je to od mojih prošlomjesečnih noviteta, što da vam kažem osim da vas očekuje puno recenzija :)

Što vas najviše interesira? S kojim recenzijama da požurim?

*PR uzorak (iskustva napisana u recenzijama na ovom blogu su iskrena neovisno o porijeklu proizvoda.)

CONVERSATION

5 komentari:

  1. sad mi je zao sto nisam napravila colourpop narudzbu kad je bio onaj jeftini shipping :(

    OdgovoriIzbriši
  2. Lijepi noviteti! Cosrx losion me najvise zainteresirao od preparative, a cabana boy od dekorative 😉

    OdgovoriIzbriši
  3. Probaj Avon sampon. Fenomenalan je. I on i regenerator. Ja sam oduševljena njima!

    OdgovoriIzbriši