Alpha H Liquid Gold - a little make up obsessed

Alpha H Liquid Gold

Prije nekih 6 godina sam prestala piti oralne kontraceptive i to je rezultiralo neredom na mojoj koži. U pubertetu sam imala tu i tamo poneki prištić, no prije 6 godina sam završila s hrpom komedona na obrazima i liniji čeljusti što je za mene bio šok pošto eto, ni u pubertetu nisam imala nekog problema s kožom. Tada sam istraživala što bi mi moglo pomoći i otkrila sam kiseline koje i dan danas obožavam i smatram ih među zaslužnijima za to što mi je ten danas opet dobar i što bez problema mogu hodati svijetom bez pudera. O samim kiselinama i nekim mojim preporukama sam pisala u ovom postu, pa vam preporučam da ga pročitate ukoliko vas interesiraju kiseline jer ima puno dojmova.


U novom postu vam donosim dojmove o Alpha H Liquid Gold.  Alpha H Liquid Gold (iliti "tekuće zlato") je koncentrirani kemijski eksfolijant na bazi glikolne kiseline (sadrži 5% AHA). Riječ je o proizvodu koji treba djelovati na pojavu finih linija, bora, pigmentacijskih mrlja, oštećenja prouzrokovanih suncem, akni i ožiljaka (od akni).

Formula ovog proizvoda sadrži glikolnu kiselinu koja je poznata po svojim "pomlađujućim" svojstvima u kombinaciji s ekstraktom korijena sladića koji umiruje i omekšava kožu. Zajedno nježno stimuliraju proizvodnju kolagena, a ten je svjetliji, čišći i ujednačeniji.

Proizvod dolazi u plastičnoj, neprozirnoj bočici u količini od 100 ml i po cijeni od 33,50 funti. Cijena na prvu uistinu nije mala, no riječ je o proizvodu koji se sporo troši, tako da vam može potrajati, a isplati se ganjati i akcije koje su najčešće u obliku 1+1 gratis ili je riječ o nekom trio paketu. Alpha H proizvode možete kupiti na Lookfantasticu, HqHairu, BeautyExpertu, Cult Beauty i BeautyBayu.


Liquid Gold je bezbojna tekućina blagog, no medicinskog mirisa koji se ne zadržava na koži. Proizvod se nanosi na čisto lice, no nikako odmah neposredno nakon čišćenja. Naime, pH kože je narušen nakon odstranjivanja šminke zbog sredstava za skidanje, kao i zbog vode, tako da treba pričekati 20 minuta do pola sata kako bi se pH vratio u balans. Proizvod možete nanositi blazinicom ili rukom, ovisno o tome kako je vama lakše. Blazinicom se troši više proizvoda, pa preporučam nanošenje na dlanove i direktno s njih na lice.

Nakon što sam riješila kiselinama većinu komedona, sada mi kiseline koriste kako bi mi koža bila blistava, da bih održala njen zdrav izgled, kako bih nepravilnosti na licu držala pod kontrolom i kako bi mi izblijedio mrljice od "ručnog rada" kojim se znam baviti u PMS-u, pa raskopati nešto što se ne treba raskopati. Ovaj proizvod uistinu ubrzava rješavanje takvih mrljica, no moram napomenuti da kiseline nikako ne stavljate na otvorenu ranu (dakle dok vam krastica nije formirana). Ukoliko tek počinjete s kiselinama, nemojte ih odmah stavljati svake večeri, nego počnite sa svakom drugom večeri kako bi se koža priviknula na kiseline. Osobno kiseline koristim svake večeri, te nakon njih nanosim svoju uobičajenu njegu, a ujutro se budim meke i čiste kože. 

Korištenjem kiselina ćete dobiti čišći ten, uže pore, ujednačeniji ten i glađu kožu. Kako će vam pore biti čiste, tako ćete imati i manje nepravilnosti. 


Liquid Gold mi je ujednačio ten, pročistio i suzio pore, a koža djeluje svježije i zategutije. Uz to, spriječio je pojavu raznoraznih nepravilnosti i stvarno ne mogu reći da nije radio to što obećaje. Sve u svemu, iako me ni ovog puta Alpha H nije razočarao, ne mogu reći da me oduševio kao inače. Da se razumijemo - ovdje je riječ o jako dobrom proizvodu, no našla sam mu izvrsnu jeftiniju zamjenu o kojoj ću vam uskoro pisati i zato vam ne mogu napisati da vrijedi tih novaca (pošto uistinu nije riječ o jeftinom proizvodu). 

Moram još napomenuti da me malo isušivao, a kako inače nemam baš takvih problema i s većim postocima kiselina, pretpostavljam da mi je smetao Alcohol Denat u sastavu u kombinaciji s temperaturnim minusima. S povišenjem temperatura, i to isušivanje se smanjilo.

Sve u svemu, riječ je o jako dobrom proizvodu za koji se posebno isplati ganjati akcije, a ja vam uskoro pišem o meni jako dobroj jeftinijoj zamjeni za Liquid Gold.

Sastav:
Aqua, Alcohol Denat, Glycolic Acid (5%), Glycerin, Hydrolyzed Silk, Potassium Hydroxide, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, Glycyrrhiza Glabra Extract.

Jeste li vi isprobale Liquid Gold? Koristite li kiseline i ako da, koje? Imate li neku preporuku?

P.S. Ukoliko koristite kiseline, obavezno ih koristite noću, a danju obavezno nanesite kremu sa SPF-om kako ne biste zaradile hiperpigmentacijske mrlje pošto vam je koža osjetljivija zbog kemijskog pilinga! 

CONVERSATION

14 komentari:

  1. Zvuči obećavajuće, do sad nisam koristila kiseline, ali bi trebala početi...čekam post s jeftinijom verzijom. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaaooo mene zanima ta zamjena, jer sam trenutno u gore navedenoj fazi u kojoj si ti bila i toliko toga sam probala (al doslovno) i jedino se poboljsanje vidi u tome da pristici ne izlaze vise, ali fleke su uzasne i najveci problem... pozdrav i keep on going ❤

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. kiseline su zakon za takve probleme, nadam se da ćeš uspjeti to sanirati što prije :)

      Izbriši
  3. Kiseline su odlična stvar... I meni su jako pomogle pogotovo u sužavanju pora i smanjenju nepravilnosti ...
    Svaku večer koristim glik.kis koja mi očisti lice i spriječi novo razvijanje pristića...
    Ovaj brend još nisam isprobala al svakako ću baciti oko na njega...
    Ovo šta ja koristim je duplo jeftinije i dostupno je kod nas a isto jako pomaže...
    Odličan post

    OdgovoriIzbriši
  4. kupila, probala, nisam se razocarala ali ni odusevila kao reviva labs kremom. meni je reviva broj 1 sto se tice proizvoda s glikolnom i nema potrebe da dalje trazim nesto bolje...ali kakva sam, opet cu traziti alternativu i nestrpljivo cekam da pises o toj zamjeni XD. mana reviva labs je sto je moram cekati s iherba, a na carini nam sve vise kompliciraju, jos mi nije dosao zadnji paketic, od sijecnja. :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. edit: stigao mi paket :D
      poslali ga greskom na britansko djevicansko otocje XD
      morala sam guglati da vidim otkud je dolutao.

      Izbriši
    2. Tako je meni Magnitone svojedobno otišao u Curitiba, Brazil, isto morala guglati :D
      Neka ti je konačno stiglo :)
      A ja uskoro pišem o zamjeni :)

      Izbriši
  5. Moj primjerak ovog proizvoda čeka u ladici na svoj red. Redovito koristim kiseline (uglavnom BHA), ali baš zbog tvojih prijašnjih postova željela sam isprobati neki Alpha H proizvod, pa sam na nekom popustu ugrabila ovaj

    OdgovoriIzbriši
  6. Moram priznati da su meni draze,a i povoljnije i cisceg sastava Bravura kiseline (sve od njih mogu samo preoporuciti).

    OdgovoriIzbriši
  7. Da li si pisala o zameni? Ne mogu naći, ne znam na koji misliš?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam pisala još o njemu jer je došlo sunce i sezona kad se kiseline ne koriste. Vichy Idealia Peeling

      Izbriši