Proizvodi koji su me razočarali ili ostavili ravnodušnom - a little make up obsessed

Proizvodi koji su me razočarali ili ostavili ravnodušnom

Nakon više od mjesec i pol nepisanja, konačno se vraćam pisanju postova. Iako nisam pisala, ne znači da nisam pratila novitete i isprobavala svašta, tako da vas uskoro očekuje puno novih postova jer sam puna ideja, a i iskustava.

Kako se što prije treba riješiti negativnosti, tako sam odlučila da će tema povratničkog posta biti proizvodi koji su me razočarali ili ostavili ravnodušnom. Moći ćete primjetiti daje većina tih proizvoda PR uzorak, što mi je drago jer to znači da uglavnom ne "failam" kad si sama kupujem proizvode, a to mi je važno jer znači da me iskustvo (uglavnom) naučilo da znam što mi odgovara, a što ne i prije kupnje. Da ne duljim, krenut ću s temom posta. 

Prvi proizvod koji me ostavio ravnodušnom jesu Biore Flasteri za mitesere. Ovo nije loš proizvod, skine nešto mitesera, no opet, nije mi ništa bolji od Balea flastera koji su dvostruko jeftiniji. Ok, možda sam ja naivna i još vjerujem u čuda i da ću naći flastere koji će savršeno očistiti moj nos, no to još nisam našla. Do tada ću koristiti Balea flastere jer su mi se pokazali solidnima, a cjenovno su isplativi.

Bio Beaute by Nuxe Roll on deo* je proizvod koji me u potpunosti razočarao. Već dugo mi se povlači u kupaonici samo kako bih ga slikala prije bacanja u smeće. Opisat ću vam koliko je loš. Počela sam ga koristiti u ožujku kad temperature nisu bile previsoke. Da stvar bude bolja, nakon operacije koljena sam mirovala i nisam se bavila ikakvom tjelesnom aktivnošću, točnije, vrhunac mi je bio odlazak do kupaonice. Nisam bila izložena ni stresu jer sam bila na bolovanju. Dakle, nisam se baš trebala znojiti. Unatoč svemu ovom, uspjela sam se usmrditi (ne samo uznojiti nego i usmrditi!) s ovim dezićem. Probala sam tri puta, tri puta dobila isti rezultat i jednostavno odustala od korištenja. Naravno, dezodorans nema aluminija i nisam očekivala da se neću oznojiti, ali dezodorans bi trebao spriječiti neugodne mirise, a ovaj ih je proizveo, a inače i nisam baš sklona tome. Ovaj dezić definitivno ne bih nikome preporučila. 


Avon Mark Big & Style Volume maskara* je moje prvo razočaranje kad su Avon maskare u pitanju. Kad bih morala izdvojiti meni najdraže Avon proizvode, to bi definitivno bile maskare i lakovi za nokte. Ova maskara obećava volumen, međutim ova maskara meni ne daje skoro ništa. Bila je dosta suha već po otvaranju i s njom sam jedva dobila malo boje, dok o volumenu definitivno ne možemo pričati.

Još jedna loša maskara je i NYX Propel Eyes*. Tu nema govora o nikakvim propelerima, da boju trepavicama, međutim nema nimalo produžavanja ni volumena. Odustala sam nakon ove maskare nakon par dana, jednostavno je loša.

Neutrogena Hydro Boost micelarna voda je solidan proizvod, no ne i savršen. Solidan u smislu da ne isušuje kožu, dobro skida puder, ali ne skida dobro maskaru odnosno šminku s očiju. Potrošit ću ovu micelarnu u sklopu jutarnje njege lica, međutim, ne ispunjava svoju primarnu funkciju, a to je odstranjivanje šminke. Šteta jer je fin osjećaj koži nakon korištenja.

Novexpert Express pjena za čišćenje s C vitaminom* je još jedan proizvod koji me razočarao. Iako uistinu daje blistavost nakon korištenja, jako isušuje moju mješovitu kožu sklonu dehidraciji. Možda bi ova pjena odgovarala nekome s masnom kožom koja nije sklona isušivanju, no ukoliko vam je koža imalo sklona isušivanju, preskočite.

To je to od proizvoda koji su me u zadnje vrijeme razočarali i ostavili ravnodušnom.
Dijelimo li ijedan od tih proizvoda? Što je vas razočaralo?


*PR uzorak (iskustva napisana u recenzijama na ovom blogu su iskrena neovisno o porijeklu proizvoda.)

CONVERSATION

11 komentari:

  1. Probala sam Avon maskaru, isto mišljenje, ali mi je zato ta NYX OOOODLIČNA, oduševljena sam njom :D
    Ja sam malo masnija pa mi je Novexpert pjena odlična :D
    Sto ljudi, sto čudi :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa to je to, za Novexpert sam napisala da bi nekom masnom tko nije sklon isušivanju mogla biti izvrsna.
      A sad se pitam za NYX da nisam neki stari primjerak dobila, baš mi je bila neka loša, nedovoljno mokra za bilo kakav efekt :/

      Izbriši
  2. Iste dojmove imam za Nuxe dezodorans i Biore flastere. Stvarno bacen novac!

    OdgovoriIzbriši
  3. Uh sva sreća da nisam kupila ove Biore flastere, škicala sam ih i nekako su mi bili skupi za taj rang flastera pa ih nisam uzela. Srećom :D Meni su dobri oni novi Balea flasteri s ugljenom, dost debeli, a opet fleksibilni da se lijepo mogu staviti i izvuku dosta toga, čak više nego voljeni mi Essence flasteri :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moram te Baleine probati :)
      Nisu ovi biore loši, ali nisu ništa bolji od klasičnih baleinih, a duplo su skuplji

      Izbriši
  4. Kupila sam Nuxe dezić ali ga još nisam testirala

    OdgovoriIzbriši
  5. Novexpert pjena mi je odlicna, ja sam u skupini masnih 😊
    Nyx maskare su mi sve bile fail, uvijek suhe ko barut.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto, izgleda da je stvarno super ta pjena za masnokošce :D
      A za NYX se slažemo :)

      Izbriši
  6. Probala sam Avonovu maskaru i bila mi je presuva. Mislila sam da je do mog primerka ali i moja sestra ju je uzela i njena je bila suva. Smetalo mi je i sto nisam mogla da namazem trepavice od korena jer sam morala da je povlacim 100 puta i grebala mi je kapke. Probala sam i fizioloski da stavim u nju i nije islo.

    OdgovoriIzbriši