All About Eyes tjedan: Decleor Aroma Lisse krema za oko očiju - a little make up obsessed

All About Eyes tjedan: Decleor Aroma Lisse krema za oko očiju

Svojedobno sam imala 5 Days of All About Eyes seriju postova, a pošto sam ove godine isprobala još nekoliko krema za oko područje oko očiju i pošto bi bilo vrijeme da ih recenziram, ovog puta vam donosim "All About Eyes tjedan" seriju postova. 
Seriju ću započeti kremom koju sam koristila prošle zime i proljeća. Decleor Aroma Lisse krema za područje oko očiju* obećava trenutno zaglađivanje finih linija oko očiju i posvjetljivanje tamnih krugova oko očiju, te djeluje na bore i fine linije. 

Kremica je namijenjena osobama kod kojih su vidljivi prvi znakovi starenja - dakle fine linije i prve bore. 


Sadrži esencijalno ulje mandarine (kao i cijela Aroma Lisse linija) koje klinički dokazano štiti i popravlja stanice, te kvasac i ektrakt veprine koji popunjavaju kožu, smanjuju otečenost i pojavu tamnih krugova oko očiju. Osim toga, sadrži zlatne pigmente koji neutraliziraju boju podočnjaka i posvjetljuju područje oko očiju pružajući na taj način svježiji izgled. 

Samo pakiranje proizvoda je interesantno jer je na tubici silikonski aplikator kojim se nanosi proizvod na područje oko očiju. Osobno ga ne koristim jer mi se nije pokazao naročito spretnim, pa kremu nanosim na prstenjak, te onda dalje prstenjakom na područje oko očiju.


Sama tekstura kreme je lagana i ovu kremu bih više nazvala dnevnom kremom, no možda je i do mene jer ja volim noću bogatije teksture. Blago je žućkaste boje zbog zlatnih pigmenata koje sadrži i koji posvjetljuju podočnjake. Ima nježan miris u kojem se osjeća esencijalno ulje mandarine, no ne iritira oči. 

Prije nego krenem s mojim dojmovima o kremi, podsjetit ću vas koje su potrebe mog područja oko očiju. U 30+ kategoriji sam, spavam premalo, nosim leće i po cijele dane buljim u kompjuter. Iz svega ovog vam je jasno da moje područje oko očiju treba dobru njegu. 

Kao što sam napisala, ja bih ovu kremu više nazvala dnevnom kremom i u tu svrhu sam ju i koristila jer noću biram bogatiju njegu, dok za dan biram lakše teksture koje će hidratizirati područje oko očiju, no neće biti preteške/prejake nego odlična podloga za šminku. 


Izvrsno hidratizira i osvježava područje oko očiju, instantno izgleda svježije što ne čudi - ipak sadrži zlatne pigmente. Međutim, ukoliko tražite hranjiviju kremu, bojim se da ova neće biti dovoljna. Lijepo zaglađuje fine linije oko očiju i izvrsna je podloga za šminku, korektor genijalno sjeda na nju, (čak i ako koristite jače korektore poput Estee Lauder Double Weara). Područje oko očiju izgleda puno svježije, hidratizirano je, a zahvaljujući sastojcima, trebala bi spriječiti (ili barem usporiti) nastajanje bora. 

Ovo je dobra krema koja je u ispunila moja očekivanja - hidratizira, osvježava područje oko očiju i izvrsna je podloga za šminku, no ne mogu reći da je jedinstvena po tom pitanju niti je ostavila na mene wow efekt. Jednostavno je bila dobra, no u tom cjenovnom rangu sam naišla i na bolje kreme, kako sastavom, tako i efektom. 

Preporučena maloprodajna cijena je 301 kn za 15 ml proizvoda. 

Jeste li isprobale ovu kremu? Koja krema je vaša preporuka za područje oko očiju?

INCI:



*iako radim u tvrtki koja je uvoznik i distributer za Decleor, to nije utjecalo na moje mišljenje i ovu recenziju

CONVERSATION

0 komentari:

Objavi komentar