All About Eyes tjedan: Petitfee Black Pearl and Gold flasteri za područje oko očiju - a little make up obsessed

All About Eyes tjedan: Petitfee Black Pearl and Gold flasteri za područje oko očiju

Iako sam uvijek pazila na hidrataciju područja oko očiju, moram priznati da me nakon 30-e to počelo sve više okupirati i sve više sam u potrazi za djelotvornim proizvodima. Isto tako, volim koketirati s azijskom kozmetikom, tako da sam se bila bacila u potragu za efikasnim flasterima za područje oko očiju i odluka je pala na Petitfee Black Pearl and Gold flastere za područje oko očiju.

Petitfee je azijski brand koji se specijalizirao posebno za proizvodnju hydrogel proizvoda, tako da su i ovi flasteri napravljeni od hydrogela. 

Sam proizvod dolazi u okrugloj teglici, u količini od 60 komada (dakle za 30 korištenja), sa špatulicom za lakše vađenje proizvoda. Ja sam svoje pakiranje kupila na eBayu, a dostupni su i na iHerbu (i trenutno i na nekoj akciji - klik na link) po cijeni od 81,89 kn. Na kutijici je i folija za koju vam preporučam da ju ne skidate do kraja nego ju zadržite jer će bolje čuvati vlagu u posudici.



Za što su ovi flasteri namijenjeni odnosno što bi trebali raditi? 
Kažu da bi trebali smanjiti vidljive znakove starenja i hidratizirati kožu. Biljni ekstrakti u esenciji kojom su flasteri natopljeni pružaju dubinski hidratiziraju i hrane kožu, te na taj način poboljšavaju izgled područja oko očiju. 

Sadrže prah crnih bisera (0.01%) i zlata (0.0001%) koji poboljšavaju cirkulaciju, te osvježavaju i daju blistavost koži oko očiju. 
U nastavku vam pišem svoje dojmove i djeluju li uistinu tako. 

Prije svega ću početi s načinom upotrebe: ovi flasteri se nanose na čistu kožu, na područje oko očiju i ostavljaju tako 30 minuta. Kako su poprilično natopljeni esencijom, ja ih znam držati i dulje od 30 minuta odnosno dok ne osjetim da su se skroz osušili. 

Prvi put sam koristila hydrogel proizvod i zapravo nisam znala što očekivati - riječ je o mekom gelu koji je natopljen esencijom koja se upije u kožu, dok se sam gel stanji nakon 30-ak minuta odnosno sasuši se. 

Prije nego napišem svoje dojmove, podsjetit ću vas da sam u 30+ kategoriji, nosim leće, puno buljim u kompjuter i malo spavam, tako da sam uvijek u potrazi za dobrim proizvodima za područje oko očiju. Dobar proizvod je za mene onaj koji će dobro hidratizirati područje oko očiju, po mogućnosti ga i nahraniti, te (obavezno) osvježiti to područje. 


Ovi flasteri bi se trebali koristiti svaki drugi dan, međutim ja ih koristim nešto rjeđe - nema pravila koliko često, no u prosjeku 2 puta tjedno. 

Oblikom su prilagođene oku (u obliku zareza su), te imaju miris - meni ugodan, osvježavajuć i pomalo morski. Sadrže crni i zlatni shimmer što duguju ekstraktima zlata i bisera. 

Prilikom nanošenja, odmah je prisutan osvježavajući efekt, a ljeti sam ih držala u hladnjaku kako bih dodatno pojačala taj efekt. 

Kao što sam rekla, ove flastere držim obično više od 30 minuta, a nakon korištenja je vidljiva razlika. Tamni kolutovi oko očiju izgledaju manje tamno, područje oko očiju je osvježeno, a koža hidratizirana i djeluje elastičnija. Naravno, ovi flasteri nisu dovoljna njega za područje oko očiju i ne mijenjaju kreme, no izvrsna su dopuna njezi okoloočnog područja. 

Ovaj proizvod mi je obavezan za korištenje i prije nekih posebnih prilika kad trebam izgledati svježe i odmorno jer daje taj instant efekt.


Mene je ovaj proizvod oduševio i svakako mislim ponoviti kupovinu jer je izvrsna dodatna njega za osjetljivo područje oko očiju, a to vam je mislim najbolja preporuka :)

Koristite li flastere oko očiju? Imate li preporuku?




CONVERSATION

0 komentari:

Objavi komentar