Jutarnja njega lica - jesen 2017. - a little make up obsessed

Jutarnja njega lica - jesen 2017.

Jedna od stvari koju ne znate o meni jest da nisam jutarnji tip. Ali nikako. Ne volim jutro, treba mi vremena za mene i samo sa mnom da bih se razbudila, usporena sam ujutro i mali rituali ujutro mi puno znače. Uz kavu, moj najdraži jutarnji ritual je njega lica.

Moja koža je u 30+ kategoriji, jako osjetljiva, mješovita, s masnijom t-zonom i sklona komedonima, tako da mi je uvijek izazov naći odgovarajuću njegu. Moje lice je trenutno u stvarno izvrsnoj fazi, ne znam je li to kombinacija dobre njege i generalnog zadovoljstva ili samo dobre njege, ali kako god, proizvodi su svakako zaslužni za to tako da sam svoje dojmove odlučila podijeliti s vama.

Ujutro ne koristim nikakve umivalice nego lice čistim micelarnom vodom. Bio Beaute by Nuxe Anti-pollution micelarna voda* s ekstraktom bijelog grožđa je nježna, a opet djelotvorna bilo da se radi o jutarnjoj ili noćnoj njezi. Odstranjuje šminku (navečer) i nečistoće (ujutro), a sadrži ektrakt bijelog grožđa i sjemenki moringe koji su zaslužni za "anti-pollution" u nazivu i koji bi trebali štititi od zagađenja. Ne znam jeste li primjetili u zadnje vrijeme trend anti-pollution kozmetike, ali stvarno je sve prisutniji. Život u gradovima gdje je stupanj zagađenja velik te svijest o utjecaju slobodnih radikala na kožu (preuranjeno starenje) su izgleda zaslužni za taj trend, ali ne bunim se, bolje spriječit nego liječiti. 

Nakon čišćenja lica micelarnom, nanosim Missha Time Revolution First Essence. Intrigira me azijska kozmetika, a ovo je jedan od najhvaljenijih azijskih proizvoda. Lijepo omekšava i hidratizira lice i priprema ga za daljnje korake. Pisala sam recenziju, tako da detalje o proizvodu možete pročitati ovdje



Nakon esencije, nanosim Thalgo Collagen koncentrat.** Riječ je o proizvodu koji je namijenjen za hidrataciju i zaglađivanje finih linija i za koji proizvođač obećava da ostavlja baršunasto - mat finish. Osim kolagena, ovaj koncentrat sadrži i C vitamin. Moj ten je generalno dosta ujednačen, pa ne znam bi li ovaj serum mogao ujednačiti neki, po pitanju hiperpigmentacija, problematičniji ten, no nakon ovog proizvoda lice je nekako osvježeno i stvarno daje velvet finish. Donedavno sam ga koristila samostalnog i bio mi je dovoljan, no sad sam, s dolaskom hladnijih dana, ipak odlučila malo pojačati njegu. Uz sve ovo, izvrsna je podloga za make up.

Thalgo Hydra Marine 24h krema** je hidratantna krema koja mi odgovara u potpunosti. Dobro hidratizira i ne izaziva nerede na licu. Fine je teksture i izvrsna je podloga za puder. 

Madara SMART ANTIOXIDANTS Eye krema za područje oko očiju** osvježava područje oko očiju, hidratizira ga i djeluje na fine linije. Izvrsna je podloga za make up. Više o njoj sam pisala u recenziji koju možete pročitati ovdje

REN Anti-pollution mist je proizvod koji koristim ukoliko idem van bez šminke nakon njege, a ako se šminkam (dakle radnim danom), ovu maglicu koristim nakon šminkanja, kao fiksator. Ovo nije proizvod koji će njegovati vaše lice, ali će ga štititi od zagađenja (još jedan proizvod iz trendy anti-pollution kozmetike). 

Trenutnom rutinom sam izuzetno zadovoljna kao i izgledom svog lica, tako da se za sada držim ove rutine.

Kako se vama sviđa moja rutina? Imate vi neke preporuke?

** iako radim u tvrtki koja je uvoznik i distributer za MADARU, Thalgo i REN, to nije utjecalo na moje mišljenje niti na recenziju proizvoda.

CONVERSATION

2 komentari:

  1. Odlično je kada je žena zadovoljna stanjem svoje kože lica :)
    Ja trenutno nisam takva sretnica, mada kada stavim puder (i to lagane pokrivne moći) svi kažu da mi je ten doličan. Kako sam prije mjesec dana koristila po prvi put kombinaciju glikolne i salicilne kiseline, izbilo mi je stvarno puno bolnih, potkožnih cisti, čak i na obrazima koji su mi i u pubertetu bili čisti. Zato još uvijek idem kod kozmetičarke koja ih mehanički odstranjuje...ide na bolje, ali još se borim

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, znam da mnoge žene nisu tako zadovoljne :)

      Nadam se da ćeš što prije riješiti svoje probleme, no vjerojatno su ti kiseline "izvukle" sve nečistoće iz dubljih slojeva kože i s njima treba biti uporan. Samo ne znam koliko je pametno ići na mehaničko čišćenje ako su cite u igri :/
      U svakom slučaju, sretno!

      Izbriši